Три са отворените ценови оферти за проектиране и строителство на лот 2 Дупница – Благоевград от АМ „Струма”
В Агенция „Пътна инфраструктура“ бяха отворени ценовите оферти за „Определяне на изпълнител за проектиране и строителството на обект: АМ „Струма” лот 2, участък Дупница - Благоевград от км 322+000 до км 359+000“. Проектът се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз чрез Оперативна програма „Транспорт“ 2007-2013 г. и националния бюджет.
На отварянето на офертите присъстваха министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова, председателят на Управителния съвет на АПИ инж. Лазар Лазаров, г-жа Лазаринка Стоичкова, член на УС, представители на Асоциация „Прозрачност без граници“, на фирмите-кандидати и др.
Критерият за избор на изпълнител е икономически най-изгодна оферта чрез комплексна оценка, включваща следните показатели:
І. Техническо предложение (максимум 35 точки);
ІІ. Цена за изпълнение на поръчката (максимум 50 точки);
ІІІ. Срок за изпълнение (максимум 15 точки).
Отворени са ценовите оферти на следните кандидати:
- Гражданско дружество „ДМХ”, гр. София („Доуш Иншаат ве Тиджарет” АД, гр. Истанбул, Турция, „НПО Мостовик” ООД, гр. Омск, Русия, „Хидрострой” АД, гр. Варна, България) – 5 точки за техническо предложение, 15 точки за срок за изпълнение /22 месеца/, цена – 304 969 304, 00 лв.без ДДС.
- Консорциум „Струма – Лот 2”, гр. София („Импреза” АД, гр. Рим, Италия, „ГБС Инфраструктурно строителство” АД, гр. София, България, „Пътстрой – 92” АД, гр. София, България) – 35 точки за техническо предложение, 15 точки за изпълнение /22 месеца/, цена – 298 935 000 лв. без ДДС.
- Обединение „ОХЛ – Трейс – Струма ІІ”, гр. София („Трейс Груп Холд” АД, гр. София, България, „Обраскон Уарте Лаин” С.А, гр. Мадрид, Испания) – 26 точки за техническо предложение, 15 точки за изпълнение /22 месеца/, цена – 354 648 485, 30 лв. без ДДС.
Участъкът от Дупница до Благоевград, който е с дължина около 37 км, ще бъде изграден на инженеринг – проектиране и строителство.
Очаква се строителството на лот 2 да стартира в началото на пролетта на следващата година и да е готов през 2015 г.