АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността директор на дирекция "Комуникации и информация" в Централна администрация на АПИ
АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността директор на дирекция "Комуникации и информация" в Централна администрация на АПИ
АГЕНЦИЯ „ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА“
ОБЯВЛЕНИЕ
Агенция „Пътна инфраструктура“ обявява конкурс за
назначаване на държавен служител
Длъжност: Директор на дирекция „Комуникации и информация“
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
• Образование: Висше
• Образователно-квалификационна степен: Магистър.
• Специалност: Журналистика
• Професионален опит: не по - малко от 5 години, в областта на дейност,свързан с ръководни или мениджърски функции, съгласно КДА
и/или
Минимален ранг: II младши;
• Допълнителни умения: компютърни умения – Microsoft Office, Internet
• Владеене на чужд език - минимум един западен, за предпочитане английски език.
Допълнителни умения и изисквания:
• Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:
• Компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативни актове - обща информираност за нормативните актове, свързани с дейността на агенцията; умения за практическото им прилагане; способност за работа съобразно нормативните актове;
• Комуникационна компетентност;
• Компетентност, относно промените и управлението в АПИ, аналитични умения и реалистичност на преценките;
• Компетентност при работа със служители от други институции - български и международни.
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Подпомага дейността на УС на АПИ в областта на протоколната дейност в системата на АПИ, дългосрочната медийна, информационна и PR-политики на АПИ, както и координацията и взаимодействията между ситуационния център на АПИ, Дирекция „Национална система 112“.
Извършва дейности, относно обезпечаване на структурните звена на АПИ с хардуерни и софтуерни продукти.
Предоставя ежедневна актуална информация за състоянието на РПМ, чрез ситуационен център, координира взаимодействието между АПИ, МВР и специализираните звена при кризисни ситуации; организира публичното представяне дейността на агенцията.
Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:
от 500 лв. до 1900 лв, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.
Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.
Начин за провеждане на конкурса: Защита на концепция за стратегическо управление на тема „Комуникациите - влияние за изграждане и подобряване на публичния имидж на държавните институции (АПИ)“ и Интервю - разработената концепция да бъде не по-малко от 10 страници А4, поставена в запечатан плик, надписан с трите имена на кандидата и подпис.
Документи за кандидатстване:
-
Заявление за участие в конкурса - по образец;
-
Декларация по чл.17 от НПКДСл;
-
Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
-
Копия от документи за допълнителна квалификация;
-
Копия от документи, доказващи професионален опит;
-
Автобиография;
-
Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/.
Място за подаване на документи:
адрес: гр.София, бул. Македония № 3; телефон: 02/9173-475 или 02/9173-420;
административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“ ет. 4 стая 404
Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице /чл. 17, ал. 3 от НПКДС/ до 10 дни от деня на публикуване на обявата.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“- гр.София, бул. Македония № 3 и на електронната страница на Агенцията.
В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.
11.08.2016 г.