Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността Началник отдел „Инвестиционно – ремонтни дейности“ в Областно пътно управление гр. Велико Търново при АПИ

11.07.2016

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви октомври - декември 2015 г. - август 2016 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността Началник отдел „Инвестиционно – ремонтни дейности“ в Областно пътно управление гр. Велико Търново при АПИ

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността Началник отдел „Инвестиционно – ремонтни дейности“ в Областно пътно управление гр. Велико Търново при АПИ

API-LOGO_NEW-mini.png

  

АГЕНЦИЯ „ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА“

  

Агенция „Пътна инфраструктура“ обявява конкурс за назначаване на държавен служител

 

Длъжност: Началник отдел „Инвестиционно – ремонтни дейности“ в Областно пътно управление гр. Велико Търново

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:   

  • Образователно квалификационна степен: бакалавър

  • Професионална област: Техничeско

  • Професионален опит: не по-малко от 4 години, съгласно КДА

    или

    Минимален ранг: III младши.

    Допълнителни умения и изисквания:

  • Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:

    Длъжността изисква да се познават и прилагат нормативните актове,

  • Да познава и прилага нормативните актове и инструкции, действащи в областта на пътното строителство, Етичния кодекс, Закон за пътищата, Закон за обществените поръчки, Закон за устройство на територията, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Закон за здравословни и безопасни условия на труд;

  • Компютърна компетентност – да притежава познания по основните параметри на документооборота и информационните процеси в звеното и умения за работа с общи програмни продукти и специализираните, които се ползват от отдела /„Апис”, „Сиела”, „Eventis R7“/

    Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Подпомага директора на ОПУ при управление, стопанисване и експлоатационно поддържане на РПМ.

       Организира, координира и контролира всички дейности на отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ във връзка с:

    -  приемане и одобряване на проекти и тяхната реализация в съответствие с нормативната база и стандарти;

    - осъществяването и отчитането на дейности по текущ ремонт и зимно поддържане на РПМ;

    - подпомагане на директора на ОПУ в осъществяването на контрол по изпълнението на строително-монтажните работи по обекти и съответствието им с проектите;

    - организира, участва и отчита дейностите, свързани с контрола върху проектирането и изграждането на ТКО, РС, инженерните подземни и надземни съоръжения;

    - организира лабораторния контрол при приемане на строително – монтажни работи /СМР/ и ремонти по пътищата от републиканската пътна мрежа, в съответствие с нормативната база и българските държавни стандарти.

     

    Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:

     от  420 лв. до 1450 лв, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.

    Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.

    Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю.

    Документи за кандидатстване:

  • Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно  приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители;

  • Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно и  не е подставено под запрещение , не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност;

  • Автобиография;

  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;

  • Копия от документи за допълнителна квалификация;

  • Копие от документ, удостоверяващ професионален опит;

  • Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/.

Място за подаване на документи:

адрес: гр.София, бул. Македония № 3; телефон: 02/9173-475 или 02/9173-420;

административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“ ет. 4 стая 404

Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице до 10 дни от деня на публикуване на обявата.

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Информация за конкурса ще се обявява в сградата на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“ - гр. София, бул. Македония № 3 и на Интернет страницата на Агенцията.

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.

 

 

 

 

11.07.2016 г.

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg