Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността Началник отдел „Административно обслужване“ в Областно пътно управление - Хасково

28.04.2016

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви октомври - декември 2015 г. - август 2016 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността Началник отдел „Административно обслужване“ в Областно пътно управление - Хасково

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността Началник отдел „Административно обслужване“ в Областно пътно управление - Хасково

API-LOGO_NEW-mini.png


АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

ОБЯВЛЕНИЕ



Агенция „Пътна инфраструктура“ обявява конкурс за назначаване на държавен служител

 

 

Длъжност: Началник отдел „Административно обслужване“

Областно пътно управление – гр. Хасково

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:   

  • Образователно квалификационна степен: магистър

  • Професионална област: право, икономика, финанси и др;

  • Професионален опит: не по-малко от 4 години, съгласно КДА

    или

    Минимален ранг: III младши;

    Допълнителни умения и изисквания:

  • Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:

    Длъжността изисква да се познават и прилагат нормативните актове, имащи отношение към дейността на отдела - ЗДСл, ЗОП, ЗФУКПС, Закон за държавната собственост, Закон за задълженията и договорите, Закон за пътищата, Правилник за прилагане на закона за пътищата, Закон за счетоводството, Закон за администрацията, КТ  и др.

  • Да е запознат в детайли със структурата на АПИ и основните характеристики на дирекциите в ЦА; организира дейността по БЗР за ОПУ;

  • Вътрешно-нормативната уредба – Правилника за структурата, дейността и организацията на работа на Агенция „Пътна инфраструктура“, Вътрешни правила за работа в агенцията, Кодекс за поведение на служителите от АПИ;

  • Компютърна компетентност – да притежава познания по основните параметри на документооборота и информационните процеси в звеното и умения за работа с общи програмни продукти и специализираните, които се ползват от отдела /„Апис“, „Сиела“, „Eventis R7“.

    Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Организира, координира и контролира всички дейности на отдел АО, подпомага директора на ОПУ във връзка с осъществяването на дейности по правно обслужване, човешки ресурси в ОПУ, деловодна дейност и архив, цялостна финансово – счетоводна дейност, целесъобразно и законосъобразно изразходване на бюджетните средства, стриктно следи разходването на бюджетните средства, отпуснати за МТБ, осигурява правилното функциониране на администрацията на ОПУ, съгласно действащата нормативна уредба, в областта на административното обслужване, изготвя трудови договори и длъжностни характеристики за служителите по ТП.

    Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:

     от  420 лв. до 1450 лв, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.

    Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.

    Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю.

    Документи за кандидатстване:

  • Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно  приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители;

  • Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно и не е подставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност. 

  • Автобиография;

  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;

  • Копия от документи за допълнителна квалификация;

  •   Копия от документи, доказващи професионален опит;

  • Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/.

 

Място за подаване на документи:

адрес: гр. София, бул. Македония № 3; телефон: 02/9173-420 или 02/9173-473;

административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“ ет. 4 стая 406;

Краен срок за подаване на документи:документите се подават лично или чрез упълномощено лице до 10 дни от деня на публикуване на обявата.

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Информация за конкурса ще се обявява в сградата на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“ - гр. София, бул. Македония № 3 и на Интернет страницата на Агенцията

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същия автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.

 

 

28.04.2016 г.

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg