АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ в дирекция „Административно обслужване и координация“
АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ в дирекция „Административно обслужване и координация“
АГЕНЦИЯ „ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА“
ОБЯВЛЕНИЕ
Агенция „Пътна инфраструктура“ обявява конкурс за назначаване на държавен служител
Длъжност: Главен експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“
дирекция „Административно обслужване и координация“
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
-
Образователно квалификационна степен: бакалавър или магистър
-
Професионална област: Хуманитарна, Администрация и управление
-
Професионален опит : не по-малко от 3 /три/ години, съгласно КДА
или
Минимален ранг: IV младши;
Допълнителни умения и изисквания:
-
Нормативните документи, имащи отношение към дейността на отдела (Правилник за структурата, дейността и организацията на работа на агенцията, Вътрешни правила за реда и организацията на документооборота в АПИ, Кодекс за поведение на служителите на АПИ, Закон за пътищата, Вътрешни правила за работа в агенцията и др. пряка свързани с дейността на отдела).
-
Познаване и прилагане на правилата за водене на кореспонденция и общо административно обслужване.
-
Компютърна компетентност – да притежава познания по основните параметри на документооборота и информационните процеси в звеното и умения за работа с общи програмни продукти и специализираните, които се ползват от отдела („Апис“, „Сиела“, „Eventis R7“).
-
Да спазва стандартите за професионална етика.
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Извършване на дейности по административното обслужване в Централна администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“, при спазени законовите изисквания, в рамките ва компетенциите за длъжността.
Подпомагане на вътрешноведомствената комуникация между управителния съвет и дирекциите в ЦА на АПИ, ОПУ, както и контрагенти на АПИ.
Оказва съдействие в обсластта на движението на документооборота на дирекцията.
Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:
от 420 лв. до 1350 лв, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.
Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.
Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю.
Документи за кандидатстване:
-
Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители;
-
Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно и не е подставено под запрещение , не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност.
-
Автобиография;
-
Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
-
Копия от документи за допълнителна квалификация;
-
Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/;
-
Копие от документ удостоверяващ професионален опит.
Място за подаване на документи:
адрес: гр.София, бул. Македония № 3; телефон: 02/9173-475 или 02/9173-420;
административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“ ет.4 стая 404
Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице до 10 дни от деня на публикуване на обявата.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Информация за конкурса ще се обявява в сградата на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“ - гр.София, бул. Македония № 3 и на Интернет страницата на Агенцията
В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.
13.04.2016 г.