АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел " Инвестиционно- ремонтни дейности" в ОПУ Плевен
АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел " Инвестиционно- ремонтни дейности" в ОПУ Плевен
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
ОБЯВЛЕНИЕ
Агенция „Пътна инфраструктура“ обявява конкурс за назначаване на
държавен служител
Длъжност: Главен експерт в отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности”
Областно пътно управление в гр. Плевен
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- · Образователно квалификационна степен: бакалавър или магистър;
- · Професионална област: техническа, строителен или пътен инженер;
- · Професионален опит: не по-малко от 2 години, съгласно КДА
Или
минимален ранг IV младши]
Други умения и изисквания:
- · Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:
Длъжността изисква да се познават и прилагат нормативните актове:
-Закона за пътищата, Закон за администрацията, Закон за обществените поръчки, Закон за безопасни условия на труд, Закон за устройство на територията и др.;
-Вътрешно-нормативната уредба - Правилника за структурата, дейността и организацията на работа в Агенция „Пътна инфраструктура“, Вътрешни правила за работа в Агенцията, Кодекс за поведение на служителите от АПИ;
- · Компютърна компетентност да притежава познания по основните параметри на документооборота и информационните процеси в звеното и умения за работа с общи програмни продукти и специализираните, които се ползват от отдела /“Апис“, „Сиела“, „Еventis R7“/.
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Изпълнява и подпомага дейности, свързани с ТРП и ЗП, инвестиционни дейности, както и всички дейности, съпътстващи обслужването на РПМ на територията на ОПУ, съобразно дейността на отдела.
Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:
- · от 420 лв. до 1200 лв., съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.
Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.
Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю.
Документи за кандидатстване:
- · Писмено заявление за участие в конкурса - по образец, съгласно приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- · Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно и не е подставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност;
- · Автобиография;
- · Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- · Копие от документи за допълнителна квалификация;
- · Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/.
Място и срок за подаване на документи:
гр. София, адрес: бул. Македония № 3; телефон: 02/9173 475 или 02/9173 420;
административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“, ет. 4, стая № 404.
Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице в срок до 10 дни от деня на публикуване на обявата.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Информация за конкурса ще се обявява в сградата на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“ - гр. София, бул.”Македония” № 3 и на Интернет страницата на Агенцията.
В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същия автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.
28.03.2016 г.