АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността финансов контрольор Областно пътно управление - Враца
АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността финансов контрольор Областно пътно управление - Враца
АГЕНЦИЯ „ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА“
Агенция „Пътна инфраструктура“ обявява конкурс за назначаване на държавен служител
Длъжност: финансов контрольор
Областно пътно управление гр. Враца
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Образователно квалификационна степен: магистър
- Специалност: икономика или финанси
- Професионален опит: не по-малко от 2 години, съгласно КДА или минимален ранг IV младши.
Допълнителни умения и изисквания за заемането на длъжността:
- Компютърна компетентност- свободно ползване на MS Windows, APIS, Ciela 4.0;
- Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:
- Да познава общодържавните и други нормативни документи в областта на финансовата, бюджетната и стопанската дейност–Закон за устройство на държавния бюджет, Закон за финансово управление и контрол в публичния сектор, Закон за обществените поръчки, Закон за счетоводството, Закон за държавната собственост, Закон за администрацията, Закон за устройство на територията, както и вътрешно-нормативната уредба на агенцията - Закон за пътищата и нормативните актове и инструкции, действащи в областта на пътното строителство, Правилник за структурата, дейността и организацията на работа в агенцията, Етичен кодекс, Вътрешни правила за работа в АПИ; Вътрешните правила за реда и организацията на документооборота в Агенцията и др.
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Осъществява предварителен финансов контрол на документите и действията, свързани с поемането на задължение или извършване на разход, като следи за законосъобразност на процесите,свързани с разплащания на извършените дейности в Областно пътно управление гр. Враца.
Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:
от 600 лв. до 850 лв., съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.
Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 щатна бройка
Начин за провеждане на конкурсите: Тест и Интервю.
- Документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в конкурса по образец, съгласно приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- Декларация по чл.17 от НПКДСл, от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно и не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- Копия от документи за допълнителна квалификация;
- Копия от документи, доказващи професионалния опит;
- Автобиография;
- Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/.
Място за подаване на документи:
адрес: гр.София, бул. Македония № 3;
телефон: 02/9173-475 или 02/9173-420;
административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“ ет. 4 стая 404
Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице / чл.17, ал.3 от НПКДС/ в срок до 10 дни от деня на публикуване на обявата. Документи по обикновена и електронна поща не се приемат.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Информация за конкурса ще се обявява в сградата на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“ - гр. София, бул. Македония № 3, в сградата на ОПУ- гр. Враца, ул. Раковска № 5 и на Интернет страницата на Агенцията. В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.
18.01.2016 г.