АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен инспектор“, отдел „Мониторинг“ в дирекция „Анализ на риска и оперативен контрол“
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция “Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, както и Заповед № РД-11-1256/01.12.2020 г. на Председателя на УС на АПИ за оправомощаване на главния секретар
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
За назначаване на държавен служител на длъжността „главен инспектор“ – 1 щ. бр., отдел „Мониторинг“ в дирекция „Анализ на риска и оперативен контрол“ при Агенция „Пътна инфраструктура“
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: бакалавър;
- Професионален опит: не по-малко от 3 години или придобит IV младши ранг;
- Предпочитана специалност: техническа (строителна)
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Компютърна грамотност: Ms Office;
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 650 лв. до 3 000 лв.
3. Кратко описание на длъжността:
- Осъществява контрол за съответствие между изпълнение и проекти, относно техническите параметри (спазване на технически норми, количество на положен асфалт, извършена стабилизация, укрепване на основата и др) и качество на изпълнението (качество на вложените материали);
- Проверява сертифицираните дейности по ТРП и ЗП, аварийна програма, хоризонтална и вертикална маркировка, СПО, програми и проекти финансирани и съфинансирани с европейски средства, по които АПИ е възложител;
- Проверява изпълнението на времевите графици, залегнали в договорните условия между Агенцията и Изпълнителя.
4. Начин на провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
- декларация (по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС) от лицето, че е пълнолетен български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз или страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копие от документ за придобит ранг /ако е работил/а като държавен служител/;
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;
Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: e.tsonkova@api.bg като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно Деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 290.
7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.
8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.
04.03.2021 г.