АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ – 1 щ. бр. в отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ в ОПУ – Сливен на Агенция „Пътна инфраструктура“
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУР
О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция “Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС)
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
За назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ – 1 щ. бр. в отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ (ИРД), в Областно пътно управление (ОПУ) – Сливен в Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ),
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Висше образование, Образователно-квалификационна степен: бакалавър
- Професионален опит: 2 години и/или придобит IV младши ранг.
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: Технически науки.
- Компютърна грамотност: Microsoft Office, Internet.
- Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
- Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- При назначаване индивидуалния размер на основната месечна заплата на държавния служител се определя от органа по назначаване в границите от 720 до 2800 лв, съгласно чл.67, ал.4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на Агенция „Пътна инфраструктура“, в зависимост от професионалния опит и достигнатите нива на заплащане за съответната длъжност в структурното звено, в което е ситуирана.
3. Кратко описание на длъжността:
- Подпомага началник отдел ИРД и директора на ОПУ в реализирането на целите на Областно пътно управление (ОПУ) - Сливен в сферата на инвестиционната политика за подобряване състоянието на пътната мрежа на територията му.
- Изготвя предложения за ремонт на републиканските пътища и прилежащите им съоръжения на територията на ОПУ Сливен.
- Упражнява контрол върху строителните, проектантски и ремонтни дейности.
- Отговаря за правилното и точно събиране, съхраняване, разходване и отчитане на материални средства добити при извършване на ремонтни дейности по РПМ.
- Определя потребностите от необходимите пътно експлоатационни мероприятия въз основа на състоянието на РП.
- Следи за дейността по охраната на имотите, поддържането и текущия ремонт на РПМ на територията на ОПУ Сливен.
- Следи за организация на движението, пътната сигнализация, набира техническа информация за РПМ.
- Следи за изпълнението на оперативния план за зимно поддържане на пътищата, а така също и плановете за действие при стихийни бедствия.
- Следи за изграждане на нови търговски крайпътни обекти (ТКО), линейни обекти (ЛО) и рекрамни съоръжения (РС) в ОПУ Сливен и уведомява отговорния служител в отдел ИРД с цел изясняванне на неговата законосъобразност, ръководи работите по отстраняването на незаконните РС в участъка.
- Взема мерки за предотвратяване и сигнализира за своевременно отстраняване на повредите по пътищата, причинени от атмосферните условия, природните бедствия и моторните превозни средства или недобросъвестни граждани.
- Дава дежурства по график свързани с текущия ремонт, поддържане и зимно поддържане на РПМ на територията на Област Сливен. Работи с информационна система ЛИМА и ГИС.
- Участва в провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки в съответствие със Закона за обществените поръчки /ЗОП/, за избор на изпълнител на проектантски и строителни работи, технически контрол и строителен надзор.
- Участва в техническа комисия към ОПУ – Сливен.
4. Начин на провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв.
Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: v.mancheva@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 348.
7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.
8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.
18.10.2021 г.