АПИ обявява конкурс за длъжността „юрисконсулт“ в отдел „Административно обслужване“ в ОПУ - Шумен
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция „Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС),
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
Конкурс за длъжността „юрисконсулт“ – 1 щ. бр. в отдел „Административно обслужване“ Областно пътно управление (ОПУ) - Шумен при Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ), определена за заемане по служебно правоотношение,
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Висше образование, образователно-квалификационна степен – магистър;
- специалност: право с придобита юридическа правоспособност;
- Професионален опит: не се изисква съгласно КДА и/или
- Минимален ранг V младши.
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
Специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: право с придобита юридическа правоспособност;
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
При назначаване, индивидуалния размер на основната заплата на държавния служител се определя от органа по назначаване в границите от 700 лв. до 2600 лв., съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на Агенция „Пътна инфраструктура“ в зависимост от професионалния опит и достигнатите нива на заплащане за съответната длъжност в структурното звено в което е ситуирана.
3. Кратко описание на длъжността:
- Организиране на дейностите, свързани с правното обслужване, в това число процесуалното представителство на ОПУ – Шумен при условията на чл. 31, ал. 2 от ГПК при съдебни, арбитражни, административни органи и прокуратура, следствие и особени юрисдикции, а също така и пред други администрации в област Шумен, съобразно делегираните правомощия особени юрисдикции;
- Анализира и обобщава състоянието на заведените от и срещу АПИ / ОПУ – Шумен дела;
- Подготвя становища по правни въпроси, поставени от граждани и юридически лица, във връзка с дейността и функциите на АПИ / ОПУ – Шумен;
- Изготвя проекти на договори и становища по законосъобразността на проекти на договори, сключвани от ОПУ – Шумен.
4. Начин на провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС).
Към заявлението се прилагат:
-Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;
- Удостоверение за юридическа правоспособност.
Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: e.dokuzanova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 454.
7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.
8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.
18.10.2021 г.