АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността "главен експерт“ в отдел „Административно обслужване“ в ОПУ - Смолян
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
ОБЯВЛЕНИЕ
Агенция “Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители,
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
За назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ – 1 щ. бр. в отдел „Административно обслужване“ в ОПУ - Смолян
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“
- Професионален опит – не по-малко от 2 години, съгласно КДА и/или минимален ранг IV младши.
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: Икономика, Администрация и управление и др.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
При назначаване, индивидуалния размер на основната заплата на държавния служител се определя от органа по назначаване в границите от 933 лв. до 2800 лв., съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на Агенция „Пътна инфраструктура“ в зависимост от професионалния опит и достигнатите нива на заплащане за съответната длъжност в структурното звено, в което е ситуирана.
3. Кратко описание на длъжността:
- Приема и проверява пълнотата на всички необходимите документи за сключване на трудовите договори и декларациите към тях. Подготвя и представя на Директора на ОПУ и Началник отдел „Административно обслужване” за съгласуване и подписване на трудовите договори, допълнителните споразумения към тях и заповеди за тяхното прекратяване. Подготвя и изпраща по електронен път в ТД на НАП уведомления за сключените, изменени и прекратени трудови договори, като спазва нормативно определените срокове. Надлежно оформя всички документите при прекратяване на трудовите договори. Изчислява и вписва трудовия стаж в трудовите книжки. Създава и поддържа личните досиета на служителите, като стриктно следи за съхранението на всички документи в тях;
- Изготвя документи, свързани с трудовото правоотношение като служебни бележки за почивки чрез НОИ, трудови характеристики, производствени характеристики и други;
- Подготвя и представя в РУ „Социално осигуряване” всички необходими документи на служителите, придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст и пенсия за инвалидност /УП-1,УП-2 , УП-3 и др./;
- Изготвя заповеди за разрешаването на всички видове отпуски на служителите и ги представя на Директора на ОПУ - Смолян за подпис. Ежемесечно изготвя форма 76 за отчитане явяването и неявяването на работа за месеца. Ежегодно до 31 януари, изготвя и предоставя на всички служители на ОПУ – Смолян, съгласувано с началник отдел АО и одобрено от Директора уведомление за полагаемия платен годишен отпуск за съответната календарна година, включително отложен или неизползван от предходни календарни години;
- Ежегодно до 31 януари изготвя писмо до Дирекция „Инспекция по труда” и подава данни (отчет) за положения извънреден труд през предходната календарна година;
- Поддържа документален архив на ОПУ - Смолян, свързан с трудовите правоотношения /трудови досиета на работниците и служителите, заповеди за назначаване, преназначаване, освобождаване и др./ Поддържа актуална информация на необходимите лични данни на всички служители в Областното пътно управление – Смолян, като своевременно нанася и обработва информацията в програмен продукт за човешките ресурси Heracles;
4. Начин на провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
- Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: e.dokuzanova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно Деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.30 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 454.
7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.
8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.