Купете е-винетка: bgtoll.bg

В АПИ бяха отворени ценовите оферти за избор на изпълнител на стабилизиране на теренната основа на участъци от Лот 4 на АМ „Тракия“

06.10.2011 14:32
В АПИ бяха отворени ценовите оферти за избор на изпълнител на стабилизиране на теренната основа на участъци от Лот 4 на АМ „Тракия“

Днес в Агенция „Пътна инфраструктура“ бяха отворени ценовите оферти на допуснатите участници в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Избор на изпълнител за стабилизиране на теренната основа под пътен насип по приложено километражно описани участъци от трасето на АМ  „ТРАКИЯ", участък ЛОТ 4 Ямбол-Карнобат от км 276+200 /съвпада с км 277+597/ до км 325+280" с обща дължина 12.505 км".

 

Бяха отворени следните ценови оферти на допуснатите участници:

1.Сдружение „АМТ – ПЪТИЩА”, гр. Варна–12 982 372.37 лева без ДДС.

     -Пътища и мостове – гр. Варна;

     -Пътно строителство – гр. Добрич.

2.Сдружение „АКСИОНА БЪЛГАРИЯ”, гр. София – 14 628 369.36 лева без ДДС.

     -Пътно – строителна техника , гр. София;

     -Аксиона инфраструктурс – Испания;

Обектът на обществената поръчка ще осигури носещата способност на почвите в основата на насипите в участъци с констатирани строителни почви с ниска носимоспособност, намиращи се на основното трасе от Лот 4, на АМ Тракия от км. 276+200 до км. 325+280.

Ще бъдат изпълнени следните дейности:

І. МЕХАНИЧНА СТАБИЛИЗАЦИЯ с приблизителна дължина на участъците от 5 630 метра.

Механичната стабилизация ще се извърши  съгласно изискванията на чл.53 ал. 7 на Норми за проектиране на пътища част четвърта земно тяло и подходящ материал, съгласно Раздел 3401.2 на Техническа спецификация 2009 на НАПИ:

Изкоп до посочена дълбочина и в съответствие с изискванията ТС2009 на НАПИ; Насип с подходящ материал А-І, съгласно (Таблица 36 от “Норми за проектиране на пътища”, част четвърта “Земно тяло”) и всички мероприятия по доставка, полагане уплътняване и др. Съгласно изискванията на ТС 2009 на НАПИ;

Всички строителни мероприятия  ще се извършат съгласно предписанията на ТС 2009 на НАПИ.

2. ХИМИЧНА СТАБИЛИЗАЦИЯ със стабилизиращ реагент в комбинация с вертикални и хоризонтални дрениращи системи с приблизителна дължина на участъците от 5 275 метра.

Химичната стабилизация ще се извърши с реагент от хидратна вар в комбинация с хидравлично свързващо вещество за използване в пътища (тип HRB 12,5), и водно съдържание по рецепта одобрена от ЦИПТНЕНС и АПИ.

Работите ще се извършат, съгласно изискванията на раздел 3404 на ТС 2009 НАПИ.

3. СТАБИЛИЗАЦИЯ С ГЕОСИНТЕТИК с приблизителна дължина на участъците от 1 600 метра.

Стабилизацията с геосинтетик да се осъществи с армиращ геосинтетик - тъкан, гъвкав, поливенилалкохол (PVA) - тип 2000/130, или подобен, в съответствие с проектните изчисления.

Проектът „Доизграждане на АМ "Тракия", лотове 2, 3 и 4“ се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз чрез Оперативна програма „Транспорт“ 2007-2013 г.

 
 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg