АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел „Административно обслужване“ в ОПУ - Кюстендил
АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел „Административно обслужване“ в ОПУ - Кюстендил
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
ОБЯВЛЕНИЕ
Агенция „Пътна инфраструктура“ обявява конкурс за назначаване на държавен служител
Длъжност: главен експерт в отдел „Административно обслужване“
в Областно пътно управление гр. Кюстендил
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
-
Образователно квалификационна степен: бакалавър
-
Професионална област: икономика, финанси
-
Професионален опит : не по-малко от 3 години, съгласно КДА
или
Минимален ранг: IV младши;
Допълнителни умения и изисквания:
-
Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:
Длъжността изисква да се познават и прилагат нормативните актове,
-
Да познава и прилага нормативните актове в областта на счетоводната отчетност и нормативните актове, свързани с данъчното и осигурителното законодателство.
-
Да познава и прилага следните нормативните актове и инструкции, действащи в областта на административнотозаконодателство, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Кодекса на труда, Закон за финансово управление и контрол в публичния сектор, ЗОП, Закон за пътищата, Закон за счетоводството, Правилник за структурата, дейността и организацията на работа на Агенция „Пътна инфраструктура“, както и вътрешните правила в АПИ и Вътрешните правила за документооборота в АПИ и др.
-
Компютърна грамотност - Word, Excel, Internet
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Обслужва текущата счетоводна дейност, като обработва, съставя и осчетоводява първични счетоводни документи, класифицира и сортира, подрежда и архивира отчетната информация в установените срокове. Съставя и осчетоводява разчетно-платежни ведомости за възнаграждения на персонала. Осъществява цялостната финансово-счетоводна дейност; целесъобразното и законосъобразното изразходване на бюджетните средства; стриктно следи разходването на бюджетните средства, отпуснати за МТБ; осигуряване на достоверна счетоводна отчетност на основната и първичната документация.
Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:
от 460 лв. до 1200 лв, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.
Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.
Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю.
Документи за кандидатстване:
-
Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители
-
Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно и не е подставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност.
-
Автобиография;
-
Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
-
Копия от документи за допълнителна квалификация;
-
Копия от документи, доказващи професионален опит;
-
Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/.
Място за подаване на документи:
адрес: гр.София, бул. Македония № 3; партер деловодство;
телефон за контакт с административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“
02/9173-454
Краен срок за подаване на документи:документите се подават лично или чрез упълномощено лице до 10 дни от деня на публикуване на обявата.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Информация за конкурса ще се обявява в сградата на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“ - гр.София, бул. „Македония“ № 3 и на Интернет страницата на Агенцията
В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.
29.11.2017 г.