Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на главен експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ при дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“

29.11.2018

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви 2018 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на главен експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ при дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“

АПИ обявява конкурс за назначаване на главен експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ при дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“

 

API-LOGO_NEW-mini.png

ОБЯВЛЕНИЕ

Агенция “Пътна инфраструктура”

обявява конкурс за назначаване на държавен служител

 

 

Длъжност: главен експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ при дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:      

• Образование: Висше

• Образователно-квалификационна степен: бакалавър

• Специалност: инженерна, медицина, хуманитарна

• Професионален опит: не по - малко от 3 години, съгласно КДА и/или

Минимален ранг: IV младши;

• Допълнителни умения: компютърни умения – Microsoft Office, Internet

Допълнителни умения и изисквания:

Длъжността изисква да се познават и прилагат:

Да познава и прилага

  • нормативни актове - Кодекса на труда, ЗДСл, Закона за здравословни и безопасни условия на труд и подзаконовите нормативни актове по неговото прилагане Закон за администрацията, Закона за пътищата и др.
  • вътрешни  актове - Вътрешните правила за работа в агенцията, Вътрешните правила за реда и организацията на документооборота в Агенция „Пътна инфраструктура“, Кодекс за поведение на служителите в АПИ; Правилник за структурата, дейността и организацията на работа на Агенция „Пътна инфраструктура”,
  • Отлична компютърна компетентност – Microsoft Office и умения за работа със специализирани продукти, които се ползват от отдела (“Апис”, „Сиела“, Eventis R7).

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Да подпомага работата на началника на отдела и на директора на дирекция АОЧРУС при извършването на проверки и упражняването на контрол по осигуряването на здравословни и безопасни условия на труд.

Оказва съдействие в областта на движението на документооборота на дирекцията.

Границите на заплатата, определена за длъжността:

 от  510 лв.

Брой работни места, за който е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.

Начин за провеждане на конкурса: тест и интервю

Документи за кандидатстване:

Заявление за участие в конкурса - по образец;

Декларация по чл.17 от НПКДСл;

Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;

Копия от документи  за допълнителна квалификация;

Копия от документи, доказващи професионален опит;

Автобиография.

Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/

Място за подаване на документи:

адрес: гр.София, бул. Македония № 3; външно деловодство, телефон: 02/9173 - 454;

Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице /чл. 17, ал. 3 от НПКДС/ до 10 дни от деня на публикуване на обявата.

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“- гр.София, бул. ”Македония” № 3 и на електронната страница на Агенцията.

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същия автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, интервю/.

 

29.11.2018 г.

 

 

 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg