АПИ обявява процедура по подбор на инспектори за отдел „Контрол и правоприлагане“ в Национално ТОЛ управление
АПИ обявява процедура по подбор на инспектори за отдел „Контрол и правоприлагане“ в Национално ТОЛ управление
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
Агенция "Пътна инфраструктура" обявява процедура по подбор на инспектори за отдел
„Контрол и правоприлагане“ в Национално ТОЛ управление, при следните условия:
- Длъжности:
- Инспектор в Сектор "Контрол и правоприлагане" - София
/област София – 54 бр./
- Инспектор в Сектор "Контрол и правоприлагане" - Благоевград
/области: Благоевград-36 бр. , Кюстендил-18 бр., Перник-12 бр./
- Инспектор в Сектор "Контрол и правоприлагане" - Хасково
/области: Хасково-34 бр., Кърджали-21 бр., Смолян-13 бр./
- Инспектор в Сектор "Контрол и правоприлагане" - Пловдив
/области: Пловдив-51 бр., Стара Загора-24 бр., Пазарджик-18 бр./
- Инспектор в Сектор "Контрол и правоприлагане" - Бургас
/области: Бургас-42 бр., Сливен-12 бр., Ямбол-18 бр./
- Инспектор в Сектор "Контрол и правоприлагане" - Варна
/области: Добрич-26 бр., Варна-36 бр., Шумен-24 бр./
- Инспектор в Сектор "Контрол и правоприлагане" - Русе
/области: Русе-30 бр., Силистра-18 бр., Разград-12 бр. и Търговище-12 бр./
- Инспектор в Сектор "Контрол и правоприлагане" - Велико Търново
/области: Плевен-26 бр., Ловеч-12 бр., Велико Търново-34 бр., Габрово-12 бр./
- Инспектор в Сектор "Контрол и правоприлагане"- Монтана
/области: Видин-30 бр., Монтана-12 бр., Враца-18 бр./
2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Средно образование и придобита професионална квалификация от области на образование по Списъка на професиите за професионално образование и обучение:
∙ Стопанско управление и администрация;
∙ Информатика;
∙ Техника;
∙ Архитектура и строителство;
∙ Обществена сигурност и безопасност;
. Транспорт.
Професионален опит: не се изисква.
3. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
• Компютърни умения – Ms Office;
• Свидетелство за управление на МПС, категория В;
• Отлични комуникативни способности;
• Познаване на нормативните актове, имащи отношение към дейността на отдел „Контрол и правоприлагане“ - Закон за пътищата, Закон за движение по пътищата, Правилник за структурата, дейността и организацията на работа в АПИ, Закон за административните нарушения и наказания, Кодекс за поведение на служителите в държавната администрация.
• Владеенето на английски език или друг чужд език се счита за предимство.
4. Основни задължения за длъжността „Инспектор“:
Отговаря за дейностите свързани с:
- Контрол на пътни превозни средства, извършващи движение по платената пътна мрежа по отношение на дължимите пътни такси;
- Съставяне/връчване на предвидените в Закона за движение по пътищата актове и документи във връзка с административно наказателни производства;
- Събира компенсаторна такса по чл. 10, ал. 2 от ЗП и таксите по чл.10а, ал.2 и 10б, ал.5 от ЗП по нормативно установения ред, в случаите когато ползвателите на платената пътна мрежа са изразили такова намерение;
- Отчитане на събраните приходи и съставени и връчени актове и други документи съгласно изискванията на нормативната уредба.
Длъжността Инспектор е определена за заемане по трудово правоотношение и работа на смени при условията на сумирано изчисляване на работното време, с място на работа – платената пътна мрежа, както следва:
- Инспектор в Сектор "КП" - София – област София;
- Инспектор в Сектор "КП" - Благоевград – обрасти: Благоевград, Кюстендил, Перник;
- Инспектор в Сектор "КП" - Хасково – области: Хасково, Кърджали, Смолян;
- Инспектор в Сектор "КП" - Пловдив – области: Пловдив, Стара Загора, Пазарджик;
- Инспектор в Сектор "КП" - Бургас – области: Бургас, Сливен, Ямбол;
- Инспектор в Сектор "КП" - Варна – области: Добрич, Варна, Шумен;
- Инспектор в Сектор "КП" - Русе – области: Русе, Силистра, Разград и Търговище;
- Инспектор в Сектор "КП" - Велико Търново – области: Плевен, Ловеч, Велико Търново, Габрово;
- Инспектор в Сектор"КП"- Монтана – области: Видин, Монтана, Враца.
5. Процедурата по подбор ще се проведе на два етапа:
а) Подбор по документи;
б) Интервю.
До интервю се допускат кандидатите, които отговарят на минималните и допълнителни изисквания за заемане на длъжността.
6. Необходими документи, които подават кандидатите за участие в подбора:
• Писмено Заявление за участие в процедурата по подбор, в което всеки кандидат следва да посочи конкретно регионалния сектор, за който кандидатства /Заявлението е публикувано на интернет страницата на Агенция „Пътна инфраструктура“, меню „Кариери“, подменю „Формуляри“/;
• Автобиография;
• Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
• Копие от свидетелство на управление на МПС;
• Копия от документи за допълнителна квалификация, при наличие на такива;
• Копия от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит /трудова, служебна, осигурителна книжка/;
• Копие от документи удостоверяващи компютърни умения, при наличие на такива;
• Копия от документи удостоверяващи езикови познания, при наличие на такива.
7. Място за подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно Деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. Заявления могат да се подават и по електронен път, чрез изпращане на сканирани документи по т.6 на е-mail: hr@api.bg. Телефон за контакт с административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“ - 02/9173-454.
8. Срок за подаване на документи: 10 дни от деня на публикуването на обявата /от 13.11.2018 г. до 22.11.2018 г. включително/.
9. Списъци на допуснатите до интервю кандидати и информация за датата и мястото на провеждане на интервюто ще бъдат публикувани на интернет страницата на Агенция Пътна инфраструктура: http://www.api.bg.
10. Основната месечна заплата за длъжността „Инспектор“ е в размер от 1100 лв. до 1300 лв. в зависимост от професионалния опит на класирания кандидат.
13.11.2018 г.