АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник отдел „Инвестиционно – ремонтни дейности“ в Областно пътно управление - Монтана
АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник отдел „Инвестиционно – ремонтни дейности“ в Областно пътно управление - Монтана
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
ОБЯВЛЕНИЕ
Агенция “Пътна инфраструктура” обявява конкурс за назначаване на държавен служител
Длъжност „началник на отдел” в отдел „Инвестиционно – ремонтни дейности“ в Областно пътно управление, гр. Монтана при Агенция „Пътна инфраструктура“
1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Минимална степен на завършено образование съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията /КДА/- Висше;
Образователно квалификационна степен: бакалавър
Професионална област: Архитектура, строителство и геодезия
Професионален опит: не по-малко от 4 години, съгласно КДА
и/или
Минимален ранг: III младши
2. Други изисквания и умения за заемането на длъжността:
- Да познава и прилага нормативните актове и инструкции, действащи в областта на пътното строителство, Етичния кодекс, Закон за пътищата, Закон за обществени поръчки, Закон за устройството на територията, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Закон за здравословни и безопасни условия на труд;
- Да познава стандартизираните методи за провеждане на изпитванията, правила за експлоатация и поддържане на пътищата от РПМ и прилежащата апаратура;
- Познаване на действащите нормативни актове по безопасни и здравословни условия на труд, по противопожарна безопасност и опазване на околната среда;
- Умения да анализира информацията, да я синтезира и да представя резултатите;
- Умения за разчитане на чертежи на детайли и карти, технически умения;
- Умения за планиране и прогнозиране на собствената си работа и работата на служителите от отдела;
- Умения за работа с компютър /Word , Excel, Auto Cad, Internet/ и офис техника;
- Умение за работа в екип.
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Подпомага директора на ОПУ при управление, стопанисване и експлоатационно поддържане на РПМ.
Организира, координира и контролира всички дейности на отдел ”Инвестиционно-ремонтни дейности” във връзка с:
- приемане и одобряване на проекти и тяхната реализация в съответствие с нормативната база и стандарти;
- осъществяването и отчитането на дейности по текущ ремонт и зимно поддържане на РПМ;
- подпомагане на директора на ОПУ в осъществяването на контрол по изпълнението на строително-монтажните работи по обекти и съответствието им с проектите;
- организира, участва и отчита дейностите свързани с контрола върху проектирането и изграждането на ТКО, РС, инженерните подземни и надземни съоръжения;
- организира лабораторния контрол при приемане на строително-монтажни работи /СМР/ и ремонти по пътищата от Републиканската пътна мрежа, в съответствие с нормативната база и българските държавни стандарти.
Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността: от 510 лв., съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.
Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.
Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю.
Документи за кандидатстване:
-
Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители.
-
Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно и не е подставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност.
-
Автобиография
-
Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен
-
Копия от документи за допълнителна квалификация
-
Копия от документи , доказващи професионален опит
-
Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител
Място за подаване на документи:
адрес: гр.София, бул. Македония № 3; партер деловодство;
телефон за контакт с административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“
02/9173-454
Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице до 10 дни след деня на публикуване на обявата.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“ - гр.София, бул.”Македония” № 3 и на Интернет страницата на агенцията.
В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.
23.10.2018 г.