АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ в отдел „Административно обслужване“ в ОПУ -София
АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ в отдел „Административно обслужване“ в ОПУ -София
Агенция “Пътна инфраструктура” обявява конкурс
за назначаване на държавен служител
Длъжност: „главен експерт“ в отдел „Административно обслужване“ при ОПУ гр. София
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Mинимална степен на завършено образование: Висше,
Образователно квалификационна степен: Бакалавър
Професионална област: Икономика, Финанси, техническа
Професионален опит: не по-малко от 2 години в областта на дейност, съгласно КДА
и/или
Минимален ранг: IV младши;
Допълнителни умения и изисквания:
- Да познава и прилага нормативните актове и инструкции, действащи в областта на административното законодателство, Закон за администрацията, Закон за държавната собственост, Правилника за прилагане на Закона за държавната собственост, Закон за собствеността, Правилника за прилагане на Закона за собствеността, Закон за задълженията и договорите, Закон за държавния служител, Кодекс на труда, ЗФУКПС, ЗОП, Закон за пътищата, Закон за счетоводството;
- Да познава и прилага вътрешно-нормативната нормативна уредба на АПИ – Вътрешни правила в системата на АПИ, Устройствения правилник на АПИ, Вътрешни правила за управление на собствеността, Вътрешни правила за организация за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки от АПИ, Вътрешни правила за реда и организацията на документооборота в АПИ;
- Да е запознат в детайли със структурата на АПИ и основните характеристики на дирекциите в ЦА
- Компютърта грамотност - Word, Excel, Internet.
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Подпомага началник ана отдел „Административно обслужване“ при осъществяването на :
- правилно водене на касовите операции и съставяне на ведомости за заплати на персонала в ОПУ – София
- материално-отговорна дейност по извършване на парични операции;
- финансово-счетоводната дейност
- целесъобразното и законосъобразното изразходване на бюджетните средства;
- стриктно следи разходването на бюджетните средства, отпуснати МТБ;
- осигуряване на достоверна счетоводна отчетност на основната и на първичната документация.
Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:
от 510 лв. съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.
Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.
Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю
Документи за кандидатстване:
Заявление за участие в конкурса - по образец;
Декларация по чл. 17 от НПКДСл;
Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
Копия от документи за допълнителна квалификация;
Копия от документи, доказващи професионален опит;
Автобиография.
Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/
Място за подаване на документи:
адрес: гр.София, бул. Македония № 3; външно деловодство, телефон: 02/9173-420;
административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“
Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице /чл. 17, ал. 3 от НПКДС/ до 10 дни от деня на публикуване на обявата.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“- гр. София, бул. ”Македония” № 3 и на електронната страница на Агенцията.
В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същия автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, интервю/.
22.06.2018 г.