Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „началник отдел“ на отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ при ОПУ - Пазарджик

15.05.2018

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви 2018 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „началник отдел“ на отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ при ОПУ - Пазарджик

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „началник отдел“ на отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ при ОПУ - Пазарджик

API-LOGO_NEW-mini.png

 

 

 Агенция “Пътна инфраструктура” обявява конкурс

за назначаване на държавен служител

 

Длъжност: „началник отдел“ на отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ при ОПУ гр. Пазарджик

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:    

Mинимална степен на завършено образование: Висше,

Образователно квалификационна степен: Бакалавър

Професионална област: пътно или транспортно строителство или друга строителна специалност

Професионален опит: не по-малко от 4 година в областта на дейност, съгласно КДА

и/или

Минимален ранг: III младши;

Допълнителни умения и изисквания:

-       Да познава и прилага нормативните актове и инструкции, действащи в областта на пътното строителство, Етичния кодекс, Закон за пътищата, Закон за обществените поръчки, Закон за устройството на територията, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Закон за здравословни и безопасни условия на труд;

-       Да познава стандартизираните методи за провеждане на изпитванията, правила за експлоатация и поддържане на пътищата от РПМ и прилежащата апаратура;

-       Познаване на действащите нормативни актове по безопасни и здравословни условия на труд, по противопожарна безопасност и опазване на околната среда;

-       Умения за разчитане на чертежи на детайли и карти, технически умения;

-       Компютърна грамотност /Word, Excel, Auto Cad, Internet/.

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Да подпомага директора на ОПУ при управление, стопанисване и експлоатационно поддържане на РПМ.

Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:

 от  510 лв. до 1450 лв, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.

Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.

Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю

Документи за кандидатстване:

Заявление за участие в конкурса - по образец;

Декларация по чл. 17 от НПКДСл;

Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;

Копия от документи  за допълнителна квалификация;

Копия от документи, доказващи професионален опит;

Автобиография.

Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/

Място за подаване на документи:

адрес: гр.София, бул. Македония № 3; външно деловодство, телефон: 02/9173-475;

административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“

Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице /чл. 17, ал. 3 от НПКДС/ до 10 дни от деня на публикуване на обявата.

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“- гр. София, бул. ”Македония” № 3 и на електронната страница на Агенцията.

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същия автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.



15.05.2018 г.
 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg