АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ при дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“
АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ при дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“
Агенция “Пътна инфраструктура” обявява конкурс за
назначаване на държавен служител
Длъжност: главен експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ при дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
• Образование: Висше
• Образователно-квалификационна степен: бакалавър или магистър.
• Специалност: икономическа, хуманитарна, администрация и управление
• Професионален опит: не по - малко от 3 години, съгласно КДА
и/или
Минимален ранг: IV младши;
• Допълнителни умения: компютърни умения – Microsoft Office, Internet
Допълнителни умения и изисквания:
Длъжността изисква да се познават и прилагат нормативните актове,
- Познаване и прилагане на правилата за водене на кореспонденция и общо административно обслужване.
- Познаване на вътрешната нормативна уредба, Закон за пътищата, Правилник за структурата, дейността и организацията на работа в АПИ, Етичния кодекс, Вътрешни правила за работа в агенцията и други пряко свързани с дейността на отдела.
- Компютърна компетентност – да притежава познания по основните параметри на документооборота и информационните процеси в звеното и умения за работа с общи програмни продукти и специализираните, които се ползват от отдела „Eventis R7“
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Извършване на дейности по административното обслужване в Централна администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“, при спазване на нормативните изисквания, в рамките на компетенциите за длъжността.
Подпомагане на вътрешноведомствената комуникация между управителния съвет и дирекциите в ЦА на АПИ, ОПУ, както и с външни контрагенти на АПИ.
Оказва съдействие в областта на движението на документооборота на дирекцията.
Границите на заплатата, определена за длъжността:
от 510 лв.
Брой работни места, за който е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.
Начин за провеждане на конкурса: тест и интервю
Документи за кандидатстване:
Заявление за участие в конкурса - по образец;
Декларация по чл.17 от НПКДСл;
Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
Копия от документи за допълнителна квалификация;
Копия от документи, доказващи професионален опит;
Автобиография.
Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/
Място за подаване на документи:
адрес: гр.София, бул. Македония № 3; външно деловодство, телефон: 02/9173 - 454;
Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице /чл. 17, ал. 3 от НПКДС/ до 10 дни от деня на публикуване на обявата.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“- гр.София, бул. ”Македония” № 3 и на електронната страница на Агенцията.
В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същия автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, интервю/.
15.05.2018 г.