Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ в Областно пътно управление – гр. Разград

15.07.2019

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви януари-юли 2019 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ в Областно пътно управление – гр. Разград

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ в Областно пътно управление – гр. Разград

API-LOGO_NEW-mini.png

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 

О Б Я В Л Е Н И Е

                              

Агенция “Пътна инфраструктура”,  на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители, както и заповед № РД-11-370/01.04.2019 г. на председателя на УС на Агенция "Пътна инфраструктура" за оправомощаване на главния секретар на АПИ за орган по назначаване,

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

       За назначаване на държавен служител на длъжността началник отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ в Областно пътно управление – гр. Разград

 

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

- Образователно-квалификационна степен: „бакалавър“;

- Професионален опит – не по-малко от 4 години, съгласно КДА и/или минимален

- ранг за заемане на длъжността: IІІ младши.

2.  Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление:  технически науки, пътно или транспортно строителство;

- Компютърна грамотност: Word, Excel, Auto Cad, Internet и офис техника

Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно  нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 650 лв. до 2600 лв.

 

3.  Кратко описание на длъжността началник отдел ИРД в ОПУ - гр. Разград:

Подпомага директора на ОПУ при управление, стопанисване и експлоатационно поддържане на РПМ.

Организира, координира и контролира цялостната дейност на отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“във връзка с:

- приемане и одобряване на проекти и тяхната реализация в съответствие с нормативната база и стандарти;

- осъществяването и отчитането на дейности по текущ ремонт и зимно поддържане на РПМ;

- подпомага директора на ОПУ в осъществяването на контрол по изпълнението на строително-монтажните работи по обекти и съответствието им с проектите;

- организира, участва и отчита дейностите, свързани с контрола върху проектирането и изграждането на ТКО, РС, инженерните подземни и надземни съоръжения;

- организира лабораторния контрол при приемане на строително.монтажни работи и ремонти по пътищата от Републиканската пътна мрежа, в съответствие с нормативната база и българските държавни стандарти.

Длъжността изисква да се познават и прилагат нормативните актове и инструкции, действащи в областта на пътното строителство, Закон за обществените поръчки, ЗБУТ, ЗУТ, Правилниците за прилагането им, Правилника за структурата,  дейността и организацията на работа на АПИ.

4. Начин на провеждане на конкурса:

- Тест;

- Интервю.

5. Необходими документи за участие в конкурса:

Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение №2 към чл.17 ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.

Към заявлението се прилагат:

- Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

- копие от документи за придобитата образователно-квалификационна степен,  допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката);

- копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

- копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв.

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден. Телефон за контакти: 02 9173454.

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.


15.07.2019

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg