АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжност "Началник на отдел ИРД" при ОПУ – Пазарджик
АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжност "Началник на отдел ИРД" при ОПУ – Пазарджик
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
ОБЛАСТНО ПЪТНО УПРАВЛЕНИЕ - ПАЗАРДЖИК
О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция “Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители, както и Заповед № РД-11-370/01.04.2019 г. за оправомощаване на главния секретар
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
За назначаване на държавен служител на длъжността Началник на отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ при ОПУ – гр. Пазарджик
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: бакалавър;
- Професионален опит: не по-малко от 4 години или придобит III младши ранг;
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: пътно строителство, транспортно строителство или друга строителна специалност;
- Добра компютърна грамотност, включително много добро ниво в използването на Microsoft Office продукти, умения за работа със специализиран софтуер, който се използва в звеното;
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 650 лв. до 2 600 лв.
3. Кратко описание на длъжността:
Организира и контролира цялостната дейност на отдела и своевременното изпълнение на поставените задачи на служителите.
Спазване на изискванията за извършване на строителни и други видове дейности по смисъла на Закона за пътищата.
Осигуряване на проходимост и безопасност на движението на пътищата на територията на областта.
Поддръжка, експлоатационен ремонт по РПМ и стопанисване на МТБ на територията на ОПУ.
- Длъжността изисква да се познават и прилагат следните нормативни актове: Да познава и прилага нормативните актове и инструкции, действащи в областта на пътното строителство, Кодекс за поведение на служителя на АПИ, Закон за пътищата, Закон за обществените поръчки, Закон за устройството на територията, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Закон за здравословни и безопасни условия на труд; Да познава стандартизираните методи за провеждане на изпитванията, правила за експлоатация и поддържане на пътищата от РПМ и прилежащата апаратура; Познаване на действащите нормативни актове по безопасни и здравословни условия на труд, по противопожарна безопасност и опазване на околната среда;
- Умения за разчитане на чертежи на детайли и карти, технически умения;
4. Начин на провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 2 към чл. 17 ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката);
- копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден.
7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.
8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.
ВАЛЕРИЯ ГЕРОВА
ГЛАВЕН СЕКРЕТАР
НА АГЕНЦИЯ “ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА“
05.06.2019 г.