Купете е-винетка: bgtoll.bg

Агенция „Пътна инфраструктура“ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „Директор на дирекция „Бюджет, финанси и разплащания по проекти“ – 1 щ.бр.

17.04.2019

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви януари-юли 2019 г. » Агенция „Пътна инфраструктура“ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „Директор на дирекция „Бюджет, финанси и разплащания по проекти“ – 1 щ.бр.

Агенция „Пътна инфраструктура“ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „Директор на дирекция „Бюджет, финанси и разплащания по проекти“ – 1 щ.бр.

API-LOGO_NEW-mini.png

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 

О Б Я В Л Е Н И Е

 

Агенция “Пътна инфраструктура”,  на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от
Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители,

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

 

За назначаване на държавен служител на длъжността

 

Директор на дирекция „Бюджет, финанси и разплащания по проекти“ в  Агенция „Пътна инфраструктура“ – 1 щ.бр., при следните условия:

 

 

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

 

- Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър

 

- Професионален опит – най-малко 5 години в област или области, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика, съгласно КДА или придобит IІ младши ранг.

 

2.  Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

 

-Предпочитана професионална област: Финанси, Икономика, Счетоводство.

 

-Добро ниво на владеене на английски език.

 

-Много добра компютърна грамотност – Microsoft Office.

 

Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

 

При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно  нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 750 лв. до 3200 лв.

 

3.    Кратко описание на длъжността:

 

-Анализира и контролира бюджета, счетоводството и финансовото състояние на Агенцията, с цел вземане на управленски решения.

 

-Ръководи, организира, координира и отчита дейността на дирекцията и служителите в нея.

 

-Определя и контролира изготвянето на информация, свързана с приходите и разходите на Агенцията.

 

-Отговаря за съставянето, изпълнението, контрола и отчитането на бюджета и целевите финансирания, вкл. по оперативните програми, по които АПИ е бенефициент.

 

4.  Начин на провеждане на конкурса:

 - Тест;

 - Интервю.

 

 5.    Необходими документи за участие в конкурса:

 

Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение №2 към чл.17 ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.

 

Към заявлението се прилагат:

 

-Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

 

-копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен,  допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката);

 

-копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

 

-копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;

 

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

 Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.

 

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

 

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

 

 

 6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно Деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден.

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

 

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.


17.04.2019 г.


Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg