Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за избор на Началник сектор „Контрол и правоприлагане“ в отдел „Контрол и правоприлагане“ на НТУ

12.02.2019

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви януари-юли 2019 г. » АПИ обявява конкурс за избор на Началник сектор „Контрол и правоприлагане“ в отдел „Контрол и правоприлагане“ на НТУ

АПИ обявява конкурс за избор на Началник сектор „Контрол и правоприлагане“ в отдел „Контрол и правоприлагане“ на НТУ

API-LOGO_NEW-mini.png

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 

обявява конкурс за избор на Началник сектор „Контрол и правоприлагане“
в отдел „Контрол и правоприлагане“
на Национално ТОЛ управление при следните условия:


1. Длъжност:

-  Началник сектор "Контрол и правоприлагане" - Велико  Търново - 1 бр.

2. Минимални изисквания за заемане на длъжността началник сектор:

 -  Образователно-квалификационна степен „бакалавър

 в области на висше образование: Социални, стопански, правни науки; Технически науки; Природни науки, математика, информатика; Сигурност и отбрана.

 -  Минимален професионален опит - 3 години и/или придобит ІІІ младши ранг;

 3. Допълнителни изисквания:

 - Компютърна грамотност: Ms Office;

 - Шофьорска книжка, категория „В“;

 - Познаване на  Административнопроцесуален кодекс, Граждански процесуален кодекс, Кодекса на труда, Закон за администрацията, Закон за държавния служител,  Закона за пътищата, Правилник за прилагане на Закона за пътищата, Закона за движение по пътищата, Правилник за прилагане на Закона за движение по пътищата, Закон за административните нарушения и наказания, Правилник за структурата, дейността и организацията на работа на Агенция „Пътна инфраструктура”, Кодекс за поведение на служителите в държавната администрация.

 - Владеенето на английски език и/или друг чужд език се счита за предимство;

 4. Основните задачи на началник сектор „Контрол и правоприлагане“ са:

Организира и координира дейностите в териториалния обхват на сектора, свързани с:

- Контрол на пътни превозни средства, извършващи движение по платената пътна мрежа по отношение на дължимите пътни такси;

 - Съставяне/връчване на предвидените в Закона за движение по пътищата актове и документи във връзка с административно наказателни производства;  

 - Събиране на компенсаторна такса по чл. 10, ал. 2 от ЗП и таксите по чл.10а, ал.2 и 10б, ал.5 от ЗП по нормативно установения ред, в случаите когато ползвателите на платената пътна мрежа са изразили такова намерение;

 - Отчитане на събраните приходи и съставени и връчени актове и други документи съгласно изискванията на нормативната уредба.

 Работното място на служителите заемащи длъжността Началник сектор  - Началник сектор "Контрол и правоприлагане" - Велико  Търново – с работно място в Областно „Пътно управление“ – гр. Велико Търново, бул."България"34;

5. Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

6. Конкурсът ще се проведе на два етапа – тест и интервю.

7. Необходими документи: Кандидатите подават писмено заявление за участие в конкурса по образец – Приложение №2 към чл.17 ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители. /Заявлението е публикувано на интернет страницата на АПИ, меню „Кариери“/.

Към заявлението се прилагат:

 - декларация (по чл.17, ал.2, т.1 от НПКДС) от лицето, че е пълнолетен български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз или страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

- Автобиография;

- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката);

- копия на документи за допълнителна квалификация, ако има такава;

 - копие на документ за придобит ранг /ако кандидатът е работил като държавен служител/;

 - копие на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова/служебна/осигурителна книжка);

 - копие на свидетелство за управление на МПС;

 - копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;

 - копие на документ, доказващ владеене на английски език и/или друг чужд език, при наличие на такъв;

 Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

 8. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно Деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден.

 9. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса /до 22.02.2019 г. включително/.

10. Списъци на допуснатите кандидати до етапите на конкурса и друга информация за него ще бъде представена на интернет страницата на АПИ: http://www.api.bg.

11. Основната заплата за длъжността е: от 1300 лв. до 1600 лв. в зависимост от професионалния опит на класирания кандидат.

 

12.02.2019 г.


Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg