Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността директор на Областно пътно управление - Велико Търново

08.02.2019

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви януари-юли 2019 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността директор на Областно пътно управление - Велико Търново

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността директор на Областно пътно управление - Велико Търново

API-LOGO_NEW-mini.png

 

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"


ОБЯВЛЕНИЕ

Агенция “Пътна инфраструктура” обявява конкурс за назначаване на държавен служител

 

Длъжност директор1 щ. бр. в Областно пътно управление, гр. Велико Търново при Агенция „Пътна инфраструктура“

 

1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:           

Минимална степен на завършено образование съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията /КДА/- Висше;

Образователно квалификационна степен: магистър

Професионална област: инженер – „Пътно строителство“, инженер „Промишлено и гражданско строителство“, машинен инженер, „Инженерна металургия“, инженер по електроника и автоматика, инженер по радиоелектроника, минен инженер, строителен инженер по хидротехническо строителство, икономическо, хуманитарно или юридическо образование

Професионален опит: не по – малко от 4 години, съгласно КДА

и /или придобит минимален ранг III младши

2. Други изисквания и умения за заемането на длъжността :

Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:

  • Длъжността изисква да се познават и прилагат специфичните нормативни актове, свързани с дейността на агенцията - Закон за пътищата и Правилника за неговото прилагане, Закон за администрацията, Закон за публичните финанси, Закон за финансово управление и контрол в публичния сектор, Закон за обществените поръчки и Правилника за неговото прилагане, Закон за устройството на територията и подзаконовите нормативни актове по неговото прилагане, Закон за задълженията и договорите, Закон за държавната собственост, Кодекса на труда, Закон за държавния служител, Закон за достъп до обществена информация, Закон за защита на класифицираната информация и др.
  • Компютърна компетентност – Word, Excel, Internet

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Да осъществява взаимодействието на агенцията с областната и общинските администрации. Да ръководи цялостната дейност на ОПУ, съобразно делегираните му правомощия. Ръководи, организира и контролира инвестиционната дейност, проектирането и офертирането на строителните обекти, техническата документация по експлоатацията. Ръководи и контролира подготовката и провеждането на процедурите за възлагане на обществените поръчки, свързани с дейността му в съответствие със ЗОП, съгласно дадените му правомощия. Осъществява дейности, свързани с управлението на държавната собственост. Организира и контролира дейността свързана с управлението на човешките ресурси в повереното му управление.

Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността: от  700 лв. до 2 800 лв. съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.

Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

 

Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.

 

Начин за провеждане на конкурса: Списъка на допуснатите до подаване на писмена концепция кандидати и срока за подаването й ще бъде обявен на страницата на Агенцията в 7-дневен срок след края на прием на документите за кандидатстване; Подаване на писмена концепция на тема “Добро управление“ - определяне на мисия, визия, цели, действия и резултати ” - разработената концепция да бъде не по-малко от 10 страници А4, поставена в запечатан плик, надписан с трите имена на кандидата и подпис; Защита на концепцията на тема “Добро управление“ - определяне на мисия, визия, цели, действия и резултати ” и Интервю.

 

Документи за кандидатстване:

  • Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно  приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители.
  • Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно и  не е подставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност.
  • Автобиография
  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен
  • Копия от документи за допълнителна квалификация
  • Копия от документи , доказващи професионален опит
  • Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител
  • Копие от удостоверение за юридическа правоспособност – за юристи

 

Място за подаване на документи:

адрес: гр.София, бул. Македония № 3; партер деловодство;

телефон за контакт с административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“

02/9173-454

 

Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице до 10 дни след деня на публикуване на обявата.

 

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“ - гр.София, бул.”Македония” № 3 и на Интернет страницата на агенцията.

 

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.

 

 

08.02.2019 г.
 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg