АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел „Планове и проекти“, в Национално тол управление
АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел „Планове и проекти“, в Национално тол управление
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
ОБЯВЛЕНИЕ
Агенция “Пътна инфраструктура” обявява конкурс за назначаване на държавен служител
Длъжност: „Главен експерт“ в отдел „Планове и проекти“, в Национално ТОЛ управление
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
-Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ по специалност: Социални, стопански и правни науки;Технически науки;
-Професионален опит – не по-малко от 3 години и/или придобит IV младши ранг, съгласно КДА
Допълнителни умения и изисквания:
-Много добра компютърна грамотност и много добро ниво в използване на Мicrosoft Office продукти;
-Владеене на чужд език: добро владеене на английски език/друг чужд език.
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Отговаря за дейностите свързани с:
-Разработва процедури и стандарти осигуряващи качественото обслужване на ползвателите на националната система за събиране на пътни такси за използване на платената пътна мрежа и следи за тяхното прилагане.
-Извършва дейности по методология, анализ и проследяване спазването на действащите процеси, в съответствие с действащите стандарти и процедури, с оглед тяхното оптимизиране в рамките на отдела и НТУ, както и изпълнение на стратегическите цели на НТУ.
-Разработва, предлага и реализира дейности, които водят до изпълнение на стратегическите цели и постигане на набелязаните резултати на НТУ, както и повишаване качеството на предлаганите услуги и продукти.
-Подпомага Началника на отдел „Планове и проекти“ чрез поддържане на унифицирани и стандартизирани процеси, документи и процедури за обслужване на клиенти и контрол и правоприлагане.
-Дава предложения за оптимизиране на процесите в отдела и предприема действия за тяхната реализация. Дава предложения за решаване и отстраняване на констатирани проблеми в работата, отчитане и поощряване на добрите практики.
-Отговаря за унифицирането на процеси, документи и процедури във всички контактни точки за обслужване, оценяване на трудовите процеси и регулярно осигурява обратна връзка.
-Извършва анализ и оценка на изпълнението на процесите и процедурите в областта на обслужването на клиенти и контрол и правоприлагане и дава становища по концепции и отстраняване на установени проблеми.
-Изготвя предложения за мерки и промени за повишаване на ефективността на дейностите в областта на обслужването на клиенти, създаване на процедури, методики, инструкции и указания, свързани с дейността по обслужване на клиенти и контрол и правоприлагане и др.
Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността:
620 лв.- Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.
Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю
Документи за кандидатстване:
-Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение №2 към чл.17 ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители .
Към заявлението се прилагат:
-декларация (по чл.17, ал.2, т.1 от НПКДС) от лицето, че е пълнолетен български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз или страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Автобиография;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен „бакалавър“ (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката);
- копия на документи за допълнителна квалификация, ако има такава;
- копие на документ за придобит ранг /ако кандидатът е работил като държавен служител/;
- копие на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова/служебна/осигурителна книжка);
- копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;
- копие на документ, доказващ владеенето на чужд език, при наличие на такъв.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
Място за подаване на документи:
адрес: гр.София, бул. Македония № 3; външно деловодство, телефон: 02/9173-342;
административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“.
Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице /чл. 17, ал. 3 от НПКДС/ до 10 дни след деня на публикуване на обявата.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Списъци на допуснатите кандидати до етапите на конкурса и друга информация за него ще бъде представена на интернет страница на АПИ- http://www.api.bg.
В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, интервю/.
29.01.2019 г.