АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел „Аварии и ситуационен център“ в дирекция „Поддържане на пътната инфраструктура“
АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел „Аварии и ситуационен център“ в дирекция „Поддържане на пътната инфраструктура“
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
ОБЯВЛЕНИЕ
Агенция “Пътна инфраструктура” обявява конкурс за назначаване на държавен служител
Длъжност: Главен експерт в отдел „Аварии и ситуационен център“ в дирекция „Поддържане на пътната инфраструктура“
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Mинимална степен на завършено образование: Висше,
Образователно квалификационна степен: Бакалавър
Професионално направление: инженерно, икономическо или хуманитарно;
Професионален опит : не по-малко от 3 години, съгласно КДА и/или
Ранг: IV младши
Допълнителни умения и изисквания:
- Закона за държавния служител, Кодекса на труда, Закона за пътищата, ЗОП, ЗБУТ, ЗУТ;
- Вътрешната нормативна уредба: Правилник за структурата, дейността и организацията на работа на Агенция „Пътна инфраструктура“, „Етичен кодекс“, „Вътрешни правила за работа в агенцията“, „Вътрешни правила за реда и организацията на документооборота в Агенцията“;
- Свободно ползване на MS Windows, MS Office.
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Изготвяне на бюлетин за състоянието на РПМ, анализ на информацията за състоянието на РПМ, обмен на информация за състоянието на РПМ с МВР, поддържане на взаимодействие и обмен на информация с национален телефон 112, следи и спазва правилното подаване на информацията към граждани и институции.
Минимален размер на заплатата, определена за длъжността:
от 560 лв. Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.
Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю
Документи за кандидатстване:
Заявление за участие в конкурса - по образец;
Декларация по чл.17 от НПКДСл;
Автобиография;
Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
Копия от документи за допълнителна квалификация;
Копия от документи, доказващи професионален опит
Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/.
Място за подаване на документи:
адрес: гр. София, бул. Македония № 3; външно деловодство, телефон: 02/9173-475;
Краен срок за подаване на документи:документите се подават лично или чрез упълномощено лице /чл. 17, ал. 3 от НПКДС/ до 10 дни след деня на публикуване на обявата.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“- гр.София, бул. „Македония“ № 3 и на електронната страница на Агенцията.
В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, интервю/.
18.01.2019 г.