АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ отдел „Координация и изпълнение на проекти по ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура“, дирекция „Изпълнение на проекти по ОП Транспорт и транспортна инфраструктура
АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ отдел „Координация и изпълнение на проекти по ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура“, дирекция „Изпълнение на проекти по ОП Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020“
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция “Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители,
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
За назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ – 1 щ. бр. отдел „Координация и изпълнение на проекти по ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура“, дирекция „Изпълнение на проекти по ОП Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020“ в Агенция „Пътна инфраструктура“
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“
- Специалност: техническа;
- Професионален опит – не по малко от 3 години, съгласно КДА и/или
- Минимален ранг IV младши
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Компютърна грамотност: Microsoft Office.
- Ползване на чужд език: английски език / писмено и говоримо/
- Да познава и прилага Правилника за структурата, дейността и организация на работа на АПИ; Етичен кодекс; Закон за пътищата; Вътрешни правила за работа в агенцията;
- Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 610 лв. до 3000 лв.
3. Кратко описание на длъжността:
- Осъществяване на дейности свързани с наблюдение и експертиза на текущото изпълнение на проекти.
- Поддържане на отчетност и анализ на инвестиционния процес.
- Поддържане на постоянна и достоверна техническа система на отчет за подготовката на регулярна информация за финансовия и физически прогрес на проектите.
- Участие в подготовка на периодични справки и анализи за изпълнение на проектите.
4. Начин на провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;
Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: a.yordanova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 420.
7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.
8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.
25.06.2020 г.