АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ в отдел „Администрация и финанси“, сектор „Финансово – счетоводно обслужване“ в Национално ТОЛ управление
АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ в отдел „Администрация и финанси“, сектор „Финансово – счетоводно обслужване“ в Национално ТОЛ управление
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция „Пътна инфраструктура“, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Заповед № РД-11-370/01.04.2019 г. на председателя на УС на АПИ за оправомощаване на главния секретар
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
За назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ – 1 щ. бр. в отдел „Администрация и финанси“, сектор „Финансово – счетоводно обслужване“ в Национално ТОЛ управление, при Агенция „Пътна инфраструктура“
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Висше образование, образователно-квалификационна степен – бакалавър;
- Професионален опит: не по-малко от 3 години, съгласно КДА.
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: Социални, стопански, правни науки
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 620 лв. до 3 000 лв.
3. Кратко описание на длъжността:
Изготвя доклади с предложения относно възникване, изменение и прекратяване на трудовите и служебни правоотношения на служителите на НТУ;
- Изготвя проекти на трудови договори, допълнителни споразумения към трудови договори, заповеди за прекратяване на трудовите правоотношения за служителите на НТУ;
- Изготвя проекти на заповеди за назначение, преназначение и освобождаване на служители по служебно правоотношение в НТУ;
- Прилага Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация;
- Отговаря за издаване, оформяне и съхранение на трудовите и служебни книжки на служителите на НТУ;
- Подготвя кореспонденцията на НТУ с МС и други институции на изпълнителната власт в областта на човешките ресурси;
- Издава служебни бележки и удостоверения, свързани с трудовата дейност на служителите;
- Изготвя проекти на документи, свързани налагането на дисциплинарни наказания по реда на Кодекса на труда и ЗДСл;
- Отговаря за навременното и прецизно въвеждане на информацията за персонала в специализиран софтуер за управление на човешки ресурси и работни заплати – назначаване, освобождаване, отсъствия;
- Следи за правото и ползването на всички видове отпуски от служителите на НТУ;
- Регистрира документи подлежащи на подаване в НАП, съгласно Наредба № 5 от 29.12.2002 г. за съдържанието и реда за изпращане на уведомлението по чл. 62, ал. 5 от кодекса на труда;
- Следи за изтичането на сроковете по трудови и служебни правоотношения на служителите в НТУ;
- Изготвя справки, отчети и анализи, свързани с числеността на персонала в НТУ;
- Осигурява методическа и организационна помощ при изготвянето на длъжностните характеристики на служителите в НТУ и ги съхранява в трудовите и служебните досиета на служителите;
- Разработва, актуализира и представя за утвърждаване длъжностно и поименно разписание на длъжностите в НТУ;
- Осигурява методическа и организационна помощ при провеждането на атестирането на служителите в НТУ и съхранява атестационните формуляри в личните досиета на служителите;
- Прави предложения за стартиране на конкурсни процедури за заемане на вакантните длъжности в НТУ;
- Прилага Наредбата за провеждане на конкурсите за назначаване на държавни служители;
- Отговаря за окомплектоването, правилното водене и съхранение на трудовите и служебните досиета на служителите в НТУ;
- Организира провеждането на обучения на служителите в НТУ;
- Прави проучвания сред служителите в НТУ, с цел подобряване качеството на работа, оптимизиране на работни процеси и условия на труд;
- Изпълнява и други възложени задачи от директора на НТУ, началника на отдел АФ и началника на сектор ФСО, съобразно притежаваната квалификация.Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
4. Начин на провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;
Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: z.katsarova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 454.
7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.
8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.
24.06.2020 г.