Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ в сектор „Финансово-счетоводно обслужване“ в отдел „Администрация и финанси“, Национално ТОЛ управление

26.08.2020

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив юли - август 2020 » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ в сектор „Финансово-счетоводно обслужване“ в отдел „Администрация и финанси“, Национално ТОЛ управление

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ в сектор „Финансово-счетоводно обслужване“ в отдел „Администрация и финанси“, Национално ТОЛ управление

API-LOGO_NEW-mini.png

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 

О Б Я В Л Е Н И Е

                              

Агенция “Пътна инфраструктура”,  на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, както и Заповед № РД-11-370/01.04.2019 г. на Председателя на УС на АПИ за оправомощаване на главния секретар

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

       За назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ в сектор „Финансово-счетоводно обслужване“ в отдел „Администрация и финанси“, Национално ТОЛ управление при Агенция „Пътна инфраструктура“ - 1 щ. бр.

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

- Образователно-квалификационна степен: бакалавър;

- Професионален опит:  не по-малко от 3 години, съгласно КДА и/или IV младши ранг.

2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

- предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – икономика, финанси;

- Компютърни умения - да притежава познания по Microsoft Office и умения за работа със специализирани продукти, които се използват от отдела – „Апис“, „Сиела“, Еventis R7, Ажур Л, Омекс.

Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно  нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 620 лв. до 3000 лв.

3. Кратко описание на длъжността:

- финансово-счетоводна дейност;

- участва в изготвянето на плана за ресурсно осигуряване бюджета на НТУ;

- участва в разработването на макрорамка на приходната и разходната част на бюджета;

- детайлно планиране, отчитане и анализ на приходите и разходите на НТУ.

4. Начин на провеждане на конкурса:

- Тест;

- Интервю.

5. Необходими документи за участие в конкурса:

Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.

Към заявлението се прилагат:

- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

- копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;

- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина.

 

Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: s.ganeva@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

 

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път,  информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.    

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден,                 тел. за връзка: 02/9173 290.

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.


26.08.2020 г.

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg