АПИ обявява конкурс за държавен служител на длъжност „Главен експерт“ – 1 щ. бр. в отдел „Административно обслужване“, дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“ в АПИ
АПИ обявява конкурс за държавен служител на длъжност „Главен експерт“ – 1 щ. бр. в отдел „Административно обслужване“, дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“ в АПИ
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция “Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
За назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ – 1 щ. бр. в отдел „Административно обслужване“, дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“ в Агенция „Пътна инфраструктура“
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: бакалавър;
- Професионален опит: не по-малко от 3 години, съгласно КДА и/или минимален ранг ІV младши.
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: икономическа, хуманитарна, администрация и управление.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 620 лв. до 3 000 лв.
3. Кратко описание на длъжността:
- Извършване на дейности по административно обслужване в Централна администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“(АПИ), при спазване на нормативните изисквания, в рамките на компетенциите за длъжността;
- Подпомагане на вътрешноведомствената комуникация между управителния съвет и дирекциите в ЦА на АПИ, ОПУ, както и с външни контрагенти на АПИ;
- Административно обслужване в областта на документооборота – движението на кореспонденцията в АПИ, регистрация, обработка и съхранение, справки и други пряко свързани с дейността на отдела и дирекцията.
4. Начин на провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв
- копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина.
Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: p.v.atanasova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 454.
7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.
8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.
ГЕОРГИ ТЕРЗИЙСКИ
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА УПРАВИТЕЛНИЯ СЪВЕТ
НА АГЕНЦИЯ “ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА”
21.08.2020 г.
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
ОБЛАСТНО ПЪТНО УПРАВЛЕНИЕ - ЛОВЕЧ
Агенция „Пътна инфраструктура” /АПИ/, на основание чл. 44, ал. 1 от ППЗДС, във връзка с чл. 16, ал. 2 и чл.19, ал.1 от Закона за държавната собственост /ЗДС/, чл.24, ал.1 от Закона за пътищата, чл. 13, ал.1 от Правилника за прилагане на Закона за държавната собственост /ППЗДС/, както и Решение на Управителния съвет на АПИ, обективирано в Протокол № 19028/18 от заседание проведено на 04.06.2018 г.
О Б Я В Я В А
Търг с тайно наддаване за отдаване под наем на:
Части от имот - публична държавна собственост, предоставен на Областно пътно управление – гр. Ловеч, представляващи: офис помещения на втори етаж в сградата на Районна база за поддържане – Ябланица, и прилежаща част от дворното място с площ от 50,00 кв.м, както следва:
- Офис помещение № 1 с площ 28,37 кв.м;
- Офис помещение № 2 с площ 21,15 кв.м;
- Офис помещение № 3 с площ 13,57 кв.м;
- Офис помещение № 4 с площ 31,38 кв.м.
Обща площ на отдаваните под наем части е в размер на 144,47 кв.м
Начална наемна месечна цена – 340,06 лв. с ДДС
Срок за отдаване под наем – 5 (пет) години.
Цена на тръжната документация – 12,00 лв. с ДДС
Депозит за участие – 20,00 лв.
Крайният срок за подаване на заявленията за участие в търга е 16:30 ч. на 25.07.2018 г.
Търгът ще се проведе от 13:00 ч. на 26.07.2018 г. в Административната сграда на Областно пътно управление - Ловеч на адрес: гр. Ловеч, ул. „Васил Йонков” № 5, салона на първи етаж.
В случай, че търгът не се състои, повторен търг ще се проведе на 13.08.2018 г. от 13:00 ч. в Административната сграда на Областно пътно управление Ловеч на адрес: гр. Ловеч, ул. „Васил Йонков” № 5, салона на първи етаж, при същите условия.
Тръжната документация се получава в Административната сграда на Областно пътно управление Ловеч на адрес: гр. Ловеч, ул. „Васил Йонков” № 5, след заплащане в брой на касата в ОПУ- Ловеч или по сметка в ОББ АД клон Ловеч, IBAN: BG35 UBBS 8002 3106 1927 01, BIC: UBBS BGSF.
Депозит за участие в търга се внася по банков път по сметка:
IBAN: BG82 UBBS 8002 3300 1409 30
BIC: UBBS BGSF
За допълнителна информация: тел. 068/600 412.
13.06.2018 г.