Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „системен администратор ІІ ст.“ - 2 щ. бр. в отдел „Управление на информационна система и инфраструктура“, сектор "Поддръжка на информационна система" в Национално ТОЛ управление

08.07.2020

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив юли - август 2020 » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „системен администратор ІІ ст.“ - 2 щ. бр. в отдел „Управление на информационна система и инфраструктура“, сектор "Поддръжка на информационна система" в Национално ТОЛ управление

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „системен администратор ІІ ст.“ - 2 щ. бр. в отдел „Управление на информационна система и инфраструктура“, сектор "Поддръжка на информационна система" в Национално ТОЛ управление

API-LOGO_NEW-mini.png

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"


О Б Я В Л Е Н И Е

                              

             Агенция “Пътна инфраструктура”,  на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Заповед № РД-11-370/01.04.2019 г. на председателя на АПИ за оправомощаване на главния секретар

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

За назначаване на държавен служител на длъжността „системен администратор ІІ ст.“– 2 щ. бр. в отдел „Управление на информационна система и инфраструктура“, в сектор "Поддръжка на информационна система" в Национално ТОЛ управление при Агенция „Пътна инфраструктура“


 1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

- Висше образование, образователно-квалификационна степен – бакалавър;           

- Професионален опит: не по-малко от 3 години, съгласно КДА и/или минимален ранг ІII младши.

2.  Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: технически науки – компютърни технологии и системи, информатика и компютърна науки, информационни технологии, комуникационна и компютърна техника, управление на информационни системи, математика.

-  Да познава и прилага нормативни актове – Кодекс на труда, Закон за държавния служител, Правилника за структурата, дейността и организация на работа на АПИ; Закон за пътищата; Наредба за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги и други приложими нормативни актове.

Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от  660 лв. до 3200 лв.

3.  Кратко описание на длъжността:

- Дейности по поддръжката, свързани с целия софтуер на НТУ, както и подсистемите управляващи ИТ услуги (ITSM), инструментите за внедряване и наблюдение.Инсталация, конфигурация администрация и мониторинг на  Windows Server (2k8,2k12,2k16) и Линукс (Red Hat/Oracle Enterprise Linux) операционни системи;

- Поддръжка на инфраструктурата на двата центъра за данни, физически разделена на 2 основни зони за сигурност, вътрешна и външна.

- Поддръжка на хардуерните и софтуерните елементи, необходими за събирането на данни за използването от стационарните контролни пунктове, мобилните контролни единици, мобилните глобяващи офиси, мобилните глобяващи единици, терминалите и пунктовете за продажба.

- Поддръжка на блейд сървъри. Поддръжка на оперативна система на Сървър Windows или RedHat Linux.

- Поддръжка и мониторинг на директната връзка между двата центъра слой 2 (чрез Fiber Channel (FC) протокол), необходим за синхронизация при репликация на данни  и Слой 2 (за мрежова Ethernet връзка между двата центъра).

- Поддръжка на МИС със специалисти профилирани по модули "Правоприлагане", "Вътрешни проекти", "Документооборот", "CRM":

- Отговаря за мрежовата свързаност и латентност и като елемент за прилагането на вътрешни резервирани механизми и fail-over процедури на SAN архитектурата - оптичен канал с дизайн с двойна структура с капацитет на Метро клъстер, с резервирани системи за съхранение, осигуряващи репликация  на синхронните данни на групово ниво между двата центъра за данни.

- Поддръжка на WEB услугите;

- Участие в подготовка на търгове и други възлагания свързани с ИКТ обслужването и свързаните дейности;

 4.  Начин на провеждане на конкурса:

- Тест;

- Интервю.

5. Необходими документи за участие в конкурса:

Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец –Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.

Към заявлението се прилагат:

- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: a.yordanova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

Длъжностната характеристика за горепосочената длъжност да се предоставя на всички кандидати във външното деловодство на ЦА на АПИ - гр. София.   В случай, че документите се подават по електронен път,  информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.    

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 420.

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.

 


8.07.2020 г,

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg