Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за държавен служител на длъжност „Главен експерт“ – 2 щ. бр. в отдел „Поддържане на републиканските пътища“, дирекция ППИ

06.04.2021

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 

О Б Я В Л Е Н И Е

 

  Агенция “Пътна инфраструктура”,  на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служителиЗаповед № РД-11-1256/01.12.2020 г. на председателя на УС на АПИ за оправомощаване на главния секретар

 

 

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

       За назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ – 2 щ. бр. в отдел „Поддържане на републиканските пътища“, дирекция „Поддържане на пътната инфраструктура“ в Агенция „Пътна инфраструктура“

 

 

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

 

            -  Образователно-квалификационна степен: бакалавър;

 

            - Професионален опит:  не по-малко от 3 години в областта на дейности и/или придобит IV младши ранг.

 

2.  Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

 

- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление:  строителен инженер, инженер-геодезист или друга инженерна специалност.

 

Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

 

    При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно  нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 740 лв. до 3000 лв.

 

 3.  Кратко описание на длъжността:

 

       - Отговаря за изпълнението и поддържането на републиканските пътища и целесъобразно изразходване на средствата на Агенция „Пътна инфраструктура“;

 

       - Поддържане (превантивно, текущо, зимно и ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации) на републиканските пътища;

 

       - Участва в изготвянето на Техническата спецификация за обществена поръчка, която се провежда по ред, предвиден в ЗОП;

 

       - Контролира изпълнението на договора за поддържане на републиканските пътища на територията на повече Областни пътни управления;

 

       - Проверява представените сертификати и отчетни документи за изпълнението на ремонтните дейности по договор;

 

       - Изготвя обобщена информация за поддържането на републиканските пътища в цялата страна.

 

4.  Начин на провеждане на конкурса:

 

             - Тест;

 

             - Интервю.

 

 5.    Необходими документи за участие в конкурса:

 

Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.

 

Към заявлението се прилагат:

 

- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

 

Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

 

- копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина.

 

Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: p.v.atanasova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

 

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.

 

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

 

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

 

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 454.

 

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

 

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.

 

 

 

ВАЛЕРИЯ ГЕРОВА
ГЛАВЕН СЕКРЕТАР
НА АГЕНЦИЯ “ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА“

 

06.04.2021 г.

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg