АПИ обявява конкурс за държавен служител на длъжност „Главен експерт“ – 2 щ. бр. в отдел „Поддържане на републиканските пътища“, дирекция ППИ
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция “Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Заповед № РД-11-1256/01.12.2020 г. на председателя на УС на АПИ за оправомощаване на главния секретар
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
За назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ – 2 щ. бр. в отдел „Поддържане на републиканските пътища“, дирекция „Поддържане на пътната инфраструктура“ в Агенция „Пътна инфраструктура“
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: бакалавър;
- Професионален опит: не по-малко от 3 години в областта на дейности и/или придобит IV младши ранг.
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: строителен инженер, инженер-геодезист или друга инженерна специалност.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 740 лв. до 3000 лв.
3. Кратко описание на длъжността:
- Отговаря за изпълнението и поддържането на републиканските пътища и целесъобразно изразходване на средствата на Агенция „Пътна инфраструктура“;
- Поддържане (превантивно, текущо, зимно и ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации) на републиканските пътища;
- Участва в изготвянето на Техническата спецификация за обществена поръчка, която се провежда по ред, предвиден в ЗОП;
- Контролира изпълнението на договора за поддържане на републиканските пътища на територията на повече Областни пътни управления;
- Проверява представените сертификати и отчетни документи за изпълнението на ремонтните дейности по договор;
- Изготвя обобщена информация за поддържането на републиканските пътища в цялата страна.
4. Начин на провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина.
Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: p.v.atanasova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 454.
7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.
8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.
ВАЛЕРИЯ ГЕРОВА
ГЛАВЕН СЕКРЕТАР
НА АГЕНЦИЯ “ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА“
06.04.2021 г.