АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „директор“ на ОПУ – Монтана
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция “Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № РД-11-1256/01.12.2020 г. на председателя на УС на АПИ
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
За назначаване на държавен служител на длъжността „директор“ – 1 щ. бр. на ОПУ – Монтана
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: „магистър“;
- Професионален опит: не по-малко от 4 години или придобит III младши ранг;
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Предпочитана специалност: пътно строителство, инженер – промишлено и гражданско строителство, машинен инженер, инженерна металургия, инженер по електроника и автоматика, инженер по радиоелектроника, минен инженер, строителен инженер по хидротехническо строителство, икономическо, хуманитарно или право с придобита юридическа правоспособност;
- Добра компютърна грамотност, включително много добро ниво в използването на Microsoft Office;
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 790 лв. до 3 400 лв.
3. Кратко описание на длъжността:
- Осъществява взаимодействието на агенцията с областната и общинските администрации;
- Ръководи цялостната дейност на ОПУ, съобразно делегираните му правомощия;
- Ръководи, организира и контролира инвестиционната дейност, проектирането и офертирането на строителните обекти, техническата документация по експлоатацията;
- Ръководи и контролира подготовката и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки, свързани с дейността му в съответствие със ЗОП, съгласно дадените му правомощия;
- Осъществява дейности, свързани с управлението на държавната собственост;
- Организира и контролира дейността свързана с управлението на човешките ресурси.
4. Начин на провеждане на конкурса:
- Писмена разработка;
- Интервю.
Писмената разработка ще е на следната тематика: „Изграждане, развитие и модернизация на пътната инфраструктура“.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- Копие от удостоверение за юридическа правоспособност - за кандидатите със специалност право;
- Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;
Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: s.ganeva@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 290.
7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.
8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.
09.04.2021 г.