Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за длъжността директор на дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“

16.11.2023

  

Агенция „Пътна инфраструктура

О Б Я В Л Е Н И Е

 

Агенция „Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

 

          за длъжността директор на дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“ (АОЧРУС) – 1 щ. бр., при Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ), определена за заемане по служебно правоотношение

         

          1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

 

          - Висше образование, образователно-квалификационна степен – магистър;

                                 - Професионален опит: не по-малко от 5 години, съгласно КДА и/или минимален ранг II младши;

 

          2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

 

          -   Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: социални, стопански и правни науки, хуманитарни науки, технически науки;

          - Компютърна грамотност (Microsoft Office - Word, Excel, Internet);

          - Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

-   При назначаване, индивидуалния размер на основната заплата на държавния служител се определя от органа по назначаване в границите от 830 лв. до 3850 лв., съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на Агенция „Пътна инфраструктура“ в зависимост от професионалния опит и достигнатите нива на заплащане за съответната длъжност в структурното звено в което е ситуирана.

 

          3. Кратко описание на длъжността:

 

          Подпомага Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ в дейностите по административното ръководство в областта на човешките ресурси, управлението на собствеността и материално–техническото обезпечаване на Централната администрация и специализираните звена.

          Разработва политики по планиране, организиране и контролиране на дейностите по развитието на човешките ресурси, административното обслужване, управлението на собствеността и отбранително – мобилизационната подготовка на Агенция „Пътна инфраструктура“.

- Ръководи, организира, контролира и отговаря за дейността на дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“;

-  Разпределя задачите между служителите в дирекцията и следи за изпълнението им;

- Осъществява оперативно управление и отговаря за цялостната дейност на дирекцията в съответствие със законовите, подзаконовите и вътрешните актове;

 

- Организира и контролира осъществяването на деловодната обработка, посредством автоматизирана деловодна система, включително система за архивиране и съхраняване на кореспонденцията и документацията в агенцията;

- Организира и контролира ремонта и поддържането на сградите и имуществото на агенцията в съответствие с решенията на Управителния съвет;

- Организира и контролира материално – техническото осигуряване на агенцията;

- Осъществява контрола по дейността за управление на имотите – държавна собственост, предоставени за управление на агенцията;

- Организира и контролира дейността по пропускателния режим в агенцията;

- Координира структурите на агенцията при кризи, бедствия и във военно време и изпълнението на други задачи, произтичащи от нормативните актове, свързани с отбранително– мобилизационната подготовка.

 

          4. Начин на провеждане на конкурса:

 

          - Писмена разработка;

          - Интервю.

 

          Писмената разработка ще е на тематика, свързана с дейността на дирекцията, като тематиката ще бъде уточнена в протокола за допуснати и недопуснати кандидати.

          5. Необходими документи за участие в конкурса:

          Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.

          Към заявлението се прилагат:

          -   Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

          - Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

          -   Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, или друг официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

          -   Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв.

Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: t.n.dankova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.30 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173454.

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.

  

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg