АПИ обявява конкурс за длъжността „главен експерт“ в отдел „Управление на собствеността“ в дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция „Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
за длъжността „главен експерт“ в отдел „Управление на собствеността“ – 1 щ. бр, дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“ (АОЧРУС), при Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ), определена за заемане по служебно правоотношение
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Висше образование, образователно-квалификационна степен – бакалавър;
- Професионален опит: не по-малко от 3 години, съгласно КДА и/или минимален ранг IV младши;
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: техническа, икономическа, хуманитарна;
- Компютърна грамотност (Microsoft Office - Word, Excel, Internet);
- Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- При назначаване, индивидуалния размер на основната заплата на държавния служител се определя от органа по назначаване в границите от 780 лв. до 3000 лв., съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на Агенция „Пътна инфраструктура“ в зависимост от професионалния опит и достигнатите нива на заплащане за съответната длъжност в структурното звено в което е ситуирана.
3. Кратко описание на длъжността:
Подпомага дейността на началника на отдела и директора на дирекция АОЧРУС по отношение на стопанисването на движимите вещи държавна собственост, предоставени за управление на Агенция „Пътна инфраструктура“. Отговаря за дейността свързана с планиране, осигуряване на изправността и материално техническо-снабдяване на автомобилния парк на Агенцията с горива, консумативи, материали и др.;
- Осигуряване на изправността и материално-техническата обезпеченост на автомобилите в ЦА на АПИ;
- Подпомага организирането, стопанисването и поддържането на автопарка на АПИ в съответствие с нормативните изисквания и решенията на Управителния съвет на АПИ;
- Отговаря за изправността на превозните средства в ЦА на АПИ;
- Организира, подпомага и следи за правилната отчетност на материалите, консумативите и придружаващите ги документи;
- Планира и организира доставките на смазочни материали, автомобилни гуми и горива за автомобилния парк на АПИ;
- Води отчетност за използването на услуги за почистване на автомобилите на АПИ.
- Отговаря за осигуряването и организацията за ползване на служебни парко-места за автомобилите в ЦА на АПИ;
- Отговаря за осигуряването на винетки за автомобилите в ЦА на АПИ;
- Организира използването на автотранспорт при командировки на служители в ЦА на АПИ;
- Обобщава и изготвя справки за планиране на обществени поръчки за обезпечаване на нуждите на автопарка на АПИ;
- Организира и контролира техническата поддръжка на служебните автомобили в ЦА на АПИ;
- Ежемесечно заверява и организира правилното отчитане на пътните книжки на автомобилите в ЦА на АПИ;
- Поддържа и актуализира регистър ГИС „Управление на автопарк“;
- Изготвя справки, заповеди, становища и други документи, свързани с автопарка на АПИ;
- Подава всички необходими документи, касаещи автопарка на Агенцията пред съответните институции (Пътна полиция – КАТ, Столична община и др.).
4. Начин на провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, или друг официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв.
Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: t.n.dankova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.30 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173454.
7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.
8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.