АПИ обявява конкурс за длъжността „старши експерт“ в отдел „Административно обслужване” при ОПУ-Кюстендил
Агенция “Пътна инфраструктура”
О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция “Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС)
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
За назначаване на държавен служител на длъжността „старши експерт“ – 1 щ. бр. в отдел „Административно обслужване” (АО) при Областно пътно управление (ОПУ) – гр. Кюстендил към Агенция „Пътна инфраструктура“
- Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
‒ Висше образование, Образователно-квалификационна степен: бакалавър;
‒ Професионален опит: не по-малко от 1 година, съгласно КДА и/или минимален ранг IV младши.
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – счетоводство, икономика, финанси.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
При назначаване индивидуалния размер на основната месечна заплата на държавния служител се определя от органа по назначаване в границите от 933 лв. до 2700 лв. съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на Агенция „Пътна инфраструктура“, в зависимост от професионалния опит и достигнатите нива на заплащане за съответната длъжност в структурното звено, в което е ситуирана.
3. Кратко описание на длъжността:
- Получава, събира и обработва финансова информация;
‒ Обработва, съставя и осчетоводява първични счетоводни документи;
‒ Прави междинно и годишно приключване на счетоводните регистри;
- Съставя и осчетоводява разчетно – платежни ведомости за начисляване на възнагражденията на персонала;
‒ Изготвя формуляри УП2 и УП3;
‒ Изпълнява функциите на материално – отговорно лице по отношение на касовата наличност;
- Участва в комисии при провеждането на инвентаризации;
- Подпомага главния счетоводител при изготвянето на месечни, тримесечни и годишни оборотни ведомости, финансови отчети и справки;
‒ Организира и води документооборота в специализираното звено като обработва и следи;
- Изготвя писма, справки и други работни документи свързани с дейността на отдела.
4. Начин на провеждане на конкурса:
‒ Тест;
‒ Интервю.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС.
Към заявлението се прилагат:
‒ Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
‒ Копия от документи за придобитата образователно - квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
‒ Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ, издаден от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава, доказващ извършване на дейност в чужбина.
Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: d.aleksandrova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път ‒ информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.30 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 475.
7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.
8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.