АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ „Инвестиционно-ремонтни дейности“ на ОПУ - гр. Стара Загора
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
ОБЯВЛЕНИЕ
Агенция „Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
Конкурс за длъжността „главен експерт“ – 1 щ. бр. в отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ в Областно пътно управление гр. Стара Загора в Агенция „Пътна инфраструктура“, определена за заемане по служебно правоотношение
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“;
- Професионален опит: не по-малко от 2 години, съгласно КДА и/или минимален ранг IV младши.
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – техническо ВУЗ (строителен или пътен инженер);
- Компютърна грамотност (Microsoft Office - Word, Excel, Internet);
- Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- При назначаване, индивидуалния размер на основната заплата на държавния служител се определя от органа по назначаване в границите от 780 лв. до 2800 лв., съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на Агенция „Пътна инфраструктура“ в зависимост от професионалния опит и достигнатите нива на заплащане за съответната длъжност в структурното звено в което е ситуирана.
3. Кратко описание на длъжността:
- Участва в комисии за подготовка и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки в съответствие със Закона за обществени поръчки /ЗОП/, за избор на изпълнител на проектантски и строителни работи, технически контрол и строителен надзор;
- Участва в технически съвет;
- Проучва и изготвя техническите условия при възлагане на проектантските и строителни дейности;
- Съгласува проектните документации със съответните инстанции;
- Участва в планирането и изготвянето на задания за дейностите по текущ ремонт и поддържане на Републиканските пътища на територията на ОПУ.
- Участва в изготвянето на план за зимното поддържане на пътната мрежа и плановете за стихийни бедствия;
- Участва в комисии за предварителен оглед на местата за изграждане на търговски крайпътни обекти (ТКО), рекламни съоръжения (РС) и подземни и надземни линейни и отделно стоящи съоръжения;
- Контролира количеството и качеството на изпълнение на СМР и влаганите материали, по възложените задачи от началника на отдела;
- Следи отчитането и разплащането на дейностите по ТРП, основен ремонт и строителство, като оформя досие на обекта;
- Участва в приемателни комисии по Заповед и нареждане на директора на ОПУ и началника на отдел ИРД;
- Упражнява контрол на строителните площадки, съгласно делегираните правомощия;
- Изпълнява функции и задачи, свързани с въвеждане на данни в Географска информационна система /ГИС/;
- Следи за спазването изискванията на нормативните документи по проектирането, изпълнението и отчитането на пътни обекти и съоръжения, съгласно разпоредбите на ЗУТ и ЗОП;
- Организира и контролира всички дейности, свързани с експлоатационното състояние и поддържане на пътните съоръжения на територията на Област Стара Загора, като: изготвяне на технически паспорти, досие за всяко съоръжение, регистър с актуална информация за съоръженията, обследване и др.
- Изготвяне на аварийни планове за действие при извънредни ситуации;
- Поддържа и правилно оформя документация, съгласно изискванията на нормативната уредба;
- Изготвя доклади, писма, справки, становища и други документи, свързани с осъществяваните функционални задължения, в рамките на компетенциите за длъжността.
4. Начин на провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, или друг официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: d.krivoshieva@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден, тел. за връзка: 02/9173454.
7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.
8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.