АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ в отдел „Аварии и ситуационен център“ в дирекция „Поддържане на пътната инфраструктура“
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция “Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители,
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ – 1 щ. бр. в отдел „Аварии и ситуационен център“ (АСЦ), дирекция „Поддържане на пътната инфраструктура“ (ППИ) в Агенция „Пътна инфраструктура“
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: бакалавър;
- Професионален опит: не по-малко от 3 години в областта на дейности и/или придобит IV младши ранг.
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: пътен инженер, строителен инженер, инженер-геодезист или друга инженерна специалност, хуманитарна.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
При назначаване, индивидуалния размер на основната заплата на държавния служител се определя от органа по назначаване в границите от 933 лв. до 3000 лв., съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на Агенция „Пътна инфраструктура“ в зависимост от професионалния опит и достигнатите нива на заплащане за съответната длъжност в структурното звено, в което е ситуирана.
3. Кратко описание на длъжността:
- Организира, осъществява, координира и контролира дейностите по подготовка, възлагане, управление, наблюдение, отчитане и въвеждане в експлоатация на пътни инфраструктурни обекти по програма „Аварийни ремонти“, финансирани с бюджетни средства и такива финансирани със средства от фондовете на Европейския съюз, изпълнявани в отдела.
- Изготвяне на текуща кореспонденция по писма на ОПУ, МРРБ, общините и други институции относно въпроси свързани с проектите, за които отговаря;
- Изготвяне на протоколи съвместно с ОПУ за състоянието на аварирали пътни участъци и предложения за ремонт. Извършват се въз основа на визуален оглед по сигнали от ОПУ или други институции;
- Контрол по дейностите на техническото документиране на проектите, оказване на методическа помощ и др.;
- Участва в изготвянето на техническата спецификация за обществена поръчка, която се провежда по ред предвиден в ЗОП;
- Участва в комисия по подбор, разглеждане и оценка на постъпилите оферти на участниците в процедурата, като извършва всички необходими за изпълнението на задачата проверки и действия, произтичащи от разпоредбите на Закона за обществените поръчки;
- Съставяне на становища по обсъждани въпроси, свързани с дейността на отдела;
- Изготвя или съдейства на Областните пътни управления за всички документи при кандидатстване за финансиране и отчитане на изразходени средства пред Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерски съвет (МКВП към МС) при възникнала аварийна ситуация от природно или друго бедствие по републиканките пътища.
4. Начин на провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: p.kireva@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.30 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 290.
7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.
8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.