АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността “Младши експерт” в отдел "Отчуждителни процедури", дирекция "Инвестиционно проектиране и отчуждителни процедури", АПИ.
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
ОБЯВЛЕНИЕ
Агенция „Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
за длъжността “младши експерт” – 1 щ. бр. в отдел "Отчуждителни процедури", дирекция "Инвестиционно проектиране и отчуждителни процедури" при Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ), определена за заемане по служебно правоотношение
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Висше образование, образователно-квалификационна степен – „професионален бакалавър“;
- Професионален опит – не се изисква, съгласно КДА и/или минимален ранг V младши;
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: инженер, архитект, икономист;
- Компютърна грамотност (Microsoft Office - Word, Excel, Internet), желателно е познаване и ползване на продуктите Autodesk;
- Чужди езици: английски език е предимство;
- Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- При назначаване, индивидуалния размер на основната заплата на държавния служител се определя от органа по назначаване в границите от 780 лв. до 2600 лв., съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на Агенция „Пътна инфраструктура“ в зависимост от професионалния опит и достигнатите нива на заплащане за съответната длъжност в структурното звено в което е ситуирана.
3. Кратко описание на длъжността:
- Осъществява дейности в отдела, водещи до подпомагане на дейността на дирекция „Инвестиционно проектиране и отчуждителни процедури“ във връзка с теренното осигуряване на инфраструктурни обекти, при ново строителство или реконструкция като:
- Проверява и процедира проекти на подробни устройствени планове (ПУП) до тяхното одобряване;
- Извършва и организира отчуждителните процедури по придобиване на земя за държавна нужда за всички инвестиционни проекти на Агенцията;
- Заявява и получава актуални данни от Министерството на земеделието / Служба по геодезия, картография и кадастър, съдържащи извадки от цифровите модели на действащите карти на собствеността: карти на възстановената собственост (КВС) или кадастралните карти (КККР) на засегнатите от трасетата землища;
- Заявява изработването на актове за категоризиране на земеделски земи при промяна на тяхното предназначение от съответната Областна дирекция „Земеделие“ по местонахождение на имотите;
- Подготвя писмата за провеждането на съгласувателната процедура за проектите със заинтересованите местни и централни администрации и експлоатационни дружества, съгласно указанията на Закона за устройство на територията (ЗУТ);
- Подготвя документацията, необходима съгласно действащата нормативна уредба за издаване на Решения на министъра на земеделието за утвърждаване на трасета и площадки за проектиране на земеделски земи, както и за промяна предназначението на земеделските земи;
- Проверява и подготвя проектите на планове за разглеждане и приемане от Националния експертен съвет по устройство на територията и регионална политика към Министерство на регионалното развитие и благоустройството;
- Набавя необходимите, съгласно действащата нормативна уредба изходни данни за оценителските доклади, определящи равностойните парични обезщетения, изготвяни от независими оценители по реда на Закона за държавната собственост (ЗДС);
- Проверява оповестяването на отчуждителния акт, постановен по реда на ЗДС;
- Изготвя доклади, писма и справки, свързани с осъществяваните функционални задължения в рамките на компетенциите на длъжността.
4. Начин на провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, или друг официален документ, издаден от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие националното право на съответната държава, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;
- Копие на документ, доказващ владеене на английски език, при наличие на такъв.
Документите се подават лично, чрез пълномощник или по електронен път на e-mail: t.n.dankova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173454.
7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.
8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.