АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „системен администратор II степен“ в сектор „Поддръжка на информационна система“ в отдел „Управление на информационна система и инфраструктура“ в Национално тол управление
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция “Пътна инфраструктура” /АПИ/, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
За назначаване на държавен служител на длъжността „системен администратор II степен“ – 1щ. бр., сектор „Поддръжка на информационна система“ /ПИС/, отдел „Управление на информационна система и инфраструктура“ /УИСИ/ в Национално тол управление при АПИ
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: бакалавър;
- Професионален опит: не по-малко от 3 години, съгласно КДА и/или минимален ранг III младши.
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: в сферата на IT технологиите, техническа.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
- Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура;
- При назначаване, индивидуалният размер на основната заплата на държавния служител се определя от органа по назначаване в границите от 780 лв. до 3200 лв., съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на Агенция „Пътна инфраструктура“ в зависимост от професионалния опит и достигнатите нива на заплащане за съответната длъжност в структурното звено, в което е ситуирана.
3. Кратко описание на длъжността:
- Отговаря за поддръжката на инфраструктурата на двата центъра за данни, физически разделена на 2 основни зони за сигурност, вътрешна и външна;
- Отговаря за поддръжката на хардуерните и софтуерните елементи, необходими за събирането на данни за използването от стационарните контролни пунктове, мобилните контролни единици, мобилните глобяващи офиси, мобилните глобяващи единици, терминалите и пунктовете за продажба;
- Отговаря за поддръжката на блейд сървъри. Поддръжка на оперативна система на Сървър Windows или RedHat Linux;
- Отговаря за поддръжката и мониторинга на директната връзка между двата центъра слой 2 / чрез Fiber Channel протокол/, необходим за синхронизация при репликация на данни и слой 2 /за мрежовата Ethernet връзка между двата центъра/;
- Отговаря за поддръжката на МИС със специалисти профилирани по модули „Правоприлагане“, „Вътрешни проекти“, „Документооборот“, „CRM“;
- Отговаря за поддръжката на WEB услугите.
4. Начин на провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
- Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДС/.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв.
Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: e.tsonkova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностна характеристика за горепосочената длъжност се предоставя на разположение на всички кандидати във външното деловодство на ЦА на АПИ. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.