АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „старши експерт“ в отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ в ОПУ - София
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция “Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДС/
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
За назначаване на държавен служител на длъжността „старши експерт“ – 2 щ. бр. в отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ в ОПУ - София
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: бакалавър;
- Професионален опит: не по-малко от 1 година, съгласно КДА и/или минимален ранг IV младши;
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието техническо ВУЗ (строителен или пътен инженер);
- Компютърна грамотност (Microsoft Office - Word, Excel, Internet);
- Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
- Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- При назначаване, индивидуалният размер на основната заплата на държавния служител се определя от органа по назначаване в границите от 780 лв. до 2700 лв., съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на Агенция „Пътна инфраструктура“ в зависимост от професионалния опит и достигнатите нива на заплащане за съответната длъжност в структурното звено в което е ситуирана.
3. Кратко описание на длъжността:
• Подпомага началника на отдел ИРД и директора на ОПУ в реализиране целите на Областно пътно управление в сферата на инвестиционната политика за подобряване състоянието на пътната мрежа на територията му.
• Участва в провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки в съответствие със Закона за обществени поръчки (ЗОП) за избор на изпълнител на проектантски и строителни работи, технически контрол и строителен надзор.
• Участва в комисии за разглеждане на проекти за търговски крайпътни обекти (ТКО), инженерни подземни и надземни съоръжения, организацията на движението при извършване на строителни и ремонтни работи и временно използване на части от пътното платно и земи в обхвата на пътя, за оглед и избор на локация по РП и рекламни съоръжения.
• Участва в технически съвет.
• Проучва и изготвя техническите условия при възлагане на проектантските и строителни дейности.
• Съгласува проектните документации със съответните инстанции.
• Контролира количеството и качеството на изпълнените СМР и влаганите материали по възложените задачи от началника на отдела.
• Следи отчитането и разплащането на извършеното строителство, като оформя досие на обекта в съответствие с План за документооборота на отдела.
• Участва в приемателни комисии по Заповед и нареждане на директора на ОПУ и началник отдел ИРД.
• Упражнява контрол на строителните площадки, съгласно делегираните правомощия.
• Следи за спазване изискванията на нормативните документи по проектирането, изпълнението и отчитането на пътните обекти и съоръжения, съгласно разпоредбите на ЗУТ и ЗОП.
• Участва в изготвяне на аварийни планове за действие при извънредни ситуации.
• Участва в поддържането и правилното оформяне на документацията, съгласно изискванията на нормативната уредба.
• Участва в подготовката на техническата част от документацията за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки за изпълнението на ремонтните програми.
• Участва в дейности, свързани с подобряване безопасността на движението на РП по областта.
• Участва в съставянето, поддържането, актуализирането на информация за технико-експлоатационното състояние на РП и принадлежностите им на територията на ОПУ София.
• Взаимодейства с Областната и местни администрации.
• Организира, координира и следи техническия контрол, изпълняван от РПС.
• Събира, комплектува, съхранява и обслужва техническия и общия архив на ОПУ София.
4. Начин на провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
5. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, или друг официален документ, издаден от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие националното право на съответната държава, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв.
Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: r.markova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност да се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно Деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.30 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 290.
7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.
8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.